Sjorszzz Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hallo, Ik heb sins kort windows vista en ik heb gta san andreas versie 2. En ik wil er graag mee modden dus daarom heb ik deze---> http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=67 <---- patch geinstalleerd die terug patcht naar versie 1 zodat ik kan modden. Maar elke keer zodra ik mijn gta sa heb gepatcht en dan het spel wil starten dan komt er dit te staan: please remove disc from current CD/DVD drive and insert the orginal disc in another drive..? Dus het lijkt net of hij dan het spel niet meer als een orginele leest of hij denkt dan ineens dat het de verkeerde versie is ofzo. Weet iemand wat hier het probleem is??? En hoe ik het kan oplossen? Ik wil het echt heel graag oplossen. Reageren
EXIT Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 ik heb geen ervaring met de patch maar ben je zeker dat je de bijhorende readme hebt gelezen en alles gedaan wat daar instond? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) ik heb geen ervaring met de patch maar ben je zeker dat je de bijhorende readme hebt gelezen en alles gedaan wat daar instond? Ja dit heb ik gedaan maar ik denk ook dat het aan windows vista ligt. want xp werkt hij wel gewoon. Bewerkt: 23 december 2007 door sjors12345 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) ik heb geen ervaring met de patch maar ben je zeker dat je de bijhorende readme hebt gelezen en alles gedaan wat daar instond? Ja dit heb ik gedaan maar ik denk ook dat het aan windows vista ligt. want xp werkt hij wel gewoon. Je kan ook de V1 main.scm en script.img downloaden. Als je deze dan vervangt heb je ook V1. Als je ze wilt, ze zitten in de bijlagen. Bewerkt: 24 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren