Sjorszzz Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hallo, Ik heb sins kort windows vista en ik heb gta san andreas versie 2. En ik wil er graag mee modden dus daarom heb ik deze---> http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=67 <---- patch geinstalleerd die terug patcht naar versie 1 zodat ik kan modden. Maar elke keer zodra ik mijn gta sa heb gepatcht en dan het spel wil starten dan komt er dit te staan: please remove disc from current CD/DVD drive and insert the orginal disc in another drive..? Dus het lijkt net of hij dan het spel niet meer als een orginele leest of hij denkt dan ineens dat het de verkeerde versie is ofzo. Weet iemand wat hier het probleem is??? En hoe ik het kan oplossen? Ik wil het echt heel graag oplossen. Reageren
EXIT Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 ik heb geen ervaring met de patch maar ben je zeker dat je de bijhorende readme hebt gelezen en alles gedaan wat daar instond? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) ik heb geen ervaring met de patch maar ben je zeker dat je de bijhorende readme hebt gelezen en alles gedaan wat daar instond? Ja dit heb ik gedaan maar ik denk ook dat het aan windows vista ligt. want xp werkt hij wel gewoon. Bewerkt: 23 december 2007 door sjors12345 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) ik heb geen ervaring met de patch maar ben je zeker dat je de bijhorende readme hebt gelezen en alles gedaan wat daar instond? Ja dit heb ik gedaan maar ik denk ook dat het aan windows vista ligt. want xp werkt hij wel gewoon. Je kan ook de V1 main.scm en script.img downloaden. Als je deze dan vervangt heb je ook V1. Als je ze wilt, ze zitten in de bijlagen. Bewerkt: 24 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
EXIT Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 dat zou wel kunnen, dat het aan Vista ligt persoonlijk vind ik vista wel de slechtste windows die er is gemaakt na 95 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ik kan die files niet downloaden. dan staat er dat ik geen toestemming heb. en ik ben wel ingelogt. help my Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik kan die files niet downloaden.dan staat er dat ik geen toestemming heb. en ik ben wel ingelogt. help my Probeer de volgende link dan eens. http://www.fileshost.com/en/file/23257/V1-Files-rar.html Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) die link werkt ook niet. Maar ik heb de files al ergens anderes vandaan getoverd. en ook vervangen. en nu werkt het spel wel, maar als ik een mod installeer loopt ie vasttttt!!!! dus ik kan nog steeds niet modden. iemand nog oplossingen? Ik dacht zelf aan mijn ouders hebben nog windows xp op hun pc en labtop. Is het dan mogelijk dat ik windows vista van mijn labtop af knikker en die windows xp van mijn ouders op m,n eigen labtop zet? is dat mogelijk??? Zo ja is het moeilijk om te doen. als je me hierbij kunt helpen en het is veel uitleg mag je me ook een pm sturen. Edit ik bedenk me net nog een mogelijke oplossing namelijk: ik heb een keer ergens iets gehoord dat je een no-dvd crack kunt installeren zodat je het spel zonder dvd kunt doen. Maar is dit ook mogelijk bij versie 2??? Zo ja hoe graag een duidelijke uitleg want van die dingen heb ik niet zoveel verstand van Als het kan ook hoe je die crack eventueel moet instaleren. dan hoor ik het wel of hier mogelijke opties bij zitten die het probleem misschien oplossen. Maar bedankt voor het lezen want het is nogal veel tekst voor 1 berichtje. Bewerkt: 24 december 2007 door sjors12345 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.