thagtaking Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 HAHA typisch GTA dat was volgens mij al enige tijd bekent maar kun je geen link neerzetten naar die site van die tijdschriften? ik wil ze graag eens bekijken thagtaking Reageren
thagtaking Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) ik zat op thegtaplace te kijken maar joriz is een screen vergeten of hij is net nieuw naja ik weet het niet er staan 4 screens kijk zelf maar eens op www.thegtaplace.com kijk maar maar eens op de website kun je de screen in het groot bekijken. dit is de screen Bewerkt: 25 december 2007 door thagtaking Reageren
danielb Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 ik vind het er echt met elke lading screens beter uitzien als ik eerlijk ben Reageren
DJRobin Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Haha, ze zijn wel grappig . Als ik er een tegenkom neem ik er een me! Reageren
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ik vind ze best grappig, paar jongens hebben ze overal geplakt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.