Sprunk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hallo, Ik heb nu een AMD Athlon 64x2 1.9 Ghz, socket AM2. Nu wil ik graag een snelle processor hebben van bijv. 2.5 Ghz. Is dat dan gewoon oude eruit, nieuwe erin, of moeten hiervoor allerlij dingetjes worden ingesteld enzo voordat dit kan? zoals FSB etc. (ja ik weet, ben een noob) Groeten Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) voor zover ik kan weten haal je je ouwe processor eruit en zet je de nieuwe erin. en als het goed is werkt het! het enige wat je wel moet doen is een socket Am2 processor kopen (logisch anders past hij niet) . en let er wel op dat je nieuwe koelpasta op je processor smeert anders koelt hij niet goed. Alleen ik neem aan dat je dit nog nooit heeft gedaan? zo ja wees erg voorzichtig want je moet eerst een koeler eraf halen en dan de oude er natuurlijk uithalen en de nieuwe erin en dan moet je het hendeltje weer omlaag doen zodat hij vast zit. En dan de koeler erop en ook weer goed vast doen. en pas wel op dat je niet iets breekt Maargoed, succes verders Alleen nog ff een vraagje ? waarom wil jij je processor upgraden? want volgens mij heb jij al een goede processor hoor. want het is volgens mij een dual core Bewerkt: 24 december 2007 door nick11123 Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Alleen nog ff een vraagje ? waarom wil jij je processor upgraden? want volgens mij heb jij al een goede processor hoor. want het is volgens mij een dual core Bedankt voor de informatie. De Processor instaleren is niet zo'n moeite, dat kan ik wel. Ik wilde alleen weten of je nog dingen moest instaleren enzo. En ja het is een Dual-Core alleen het is maar 1900 Mhz en ik wil graag 2500 Mhz of sneller om beter te gamen. En dan nog iets, werkt dit ook het zelfde bij een videokaart. Ik heb nu een onboard maar wil een betere PCI-E. Is dat ook gewoon "plug and play" Groeten en fijne dagen allemaal! Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Alleen nog ff een vraagje ? waarom wil jij je processor upgraden? want volgens mij heb jij al een goede processor hoor. want het is volgens mij een dual core Bedankt voor de informatie. De Processor instaleren is niet zo'n moeite, dat kan ik wel. Ik wilde alleen weten of je nog dingen moest instaleren enzo. En ja het is een Dual-Core alleen het is maar 1900 Mhz en ik wil graag 2500 Mhz of sneller om beter te gamen. En dan nog iets, werkt dit ook het zelfde bij een videokaart. Ik heb nu een onboard maar wil een betere PCI-E. Is dat ook gewoon "plug and play" Groeten en fijne dagen allemaal! Het zelfde geld voor de videokaart, alleen moet je eventueel ook nog drivers instaleren. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.