djmike Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Hoi, Ik heb een vraagje ik zet soms mods in GTA SA.... Maar als je dan wat in handling.cfg moet veranderen moet je steeds alle cijfertjes veranderen (dmv. overtypen) dus ik heb de vraag... kan je ook kopieeëren plakken ... dat niet de cijfertjes onder elkaar staan..... VOORBEELD CHEETAH : 1 3 1223 3457 -0.15 Kan je hem daan ook zo neerzetten : Cheetah 1 3 1223 3457 -0.15 VOORBEELD Alvast bedankt, Mike Reageren
Black Force Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ik snap je vraag niet helemaal, want aan die 2 regeltjes is niks anders, alleen dat de cheetah niet met hoofdletters is en dat er geen dubbele punt achter staat. En ook al kon je het zo neerzetten, wat zou je ermee willen berijken dan? Greetz, Black Force Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Als er in een mod ook een wijziging voor de handling staat, kan je die meestal kopiëeren en plakken. Toch zou ik altijd een backupje van je originele handling.cfg bewaren voor het geval dat er iets mis gaat, het kan zijn dat er iets niet klopt en het enige wat je dan kan doen is SA opnieuw installeren of hier het bestand aanvragen. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.