.Djanick Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) hey allemaal, ik heb met msn een klein probleempje.. niets ernstigs maar wel uiterst irritant! sinds gister krijg ik achter elke zin die ik krijg steeds een paar keer t:t:t:t: om de paar zinnen komt er dan ook nog eens zo`n t: bij,, irritant! het is btw maar bij 1 persoon in het gesprek lame ik hoop dat iemand weet hoe je dit kan weghalen Bewerkt: 24 december 2007 door .Djanick Reageren
Woetsha Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Misschien is het wel verstandig om de nieuwste versie van MSN te downloaden. Windows Live Messenger kan je hier downloaden. DIT IS MIJN 1000 STE POST !!!!!!!!!!!! Bewerkt: 24 december 2007 door Woetsha Reageren
Donwell Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Volgens mij heeft hij dat al, als je naar de icoontjes onderin kijkt. Probeer allereerst heel MSN eens te verwijderen, ook het mapje nadat je hem hebt ge-deïnstalleerd. Daarna ga je naar de link van Woetsha en download je hem opnieuw, en hopelijk doet hij het dan weer. Kijk ook eventjes of het aan een eventueel geïnstalleerde mod voor Messenger ligt, daar kan het namelijk ook aan liggen, ik had er zelf laatst nog last van.. Reageren
.Djanick Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 zal ff verder kijken,, hmm.. site doet het btw niet iig thnx voor de reacties he HEERCH Reageren
Woetsha Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 zal ff verder kijken,, hmm.. site doet het btw niet iig thnx voor de reacties he HEERCH Als je het hebt over de site die ik je gaf. Die werkt wel of anders is er niet alleen iets mis met jou MSN maar met jou browser ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.