Damos Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb shivering isles voor oblivion gekocht maar als ik die installeer en ik speel de game zegt ie dat hij de oblivion master file niet kan vinden terwijl hij nog in de map data staat. Reageren
Damos Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Heeft iemand hier een savegame voor dat je net de eerste quest hebt gehaald? Iemand? Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik raad je aan om Oblivion: Shivering Isles even een keertje opnieuw te installeren (let er altijd op dat je een kopie/back-up maakt van je savegame, kopieer hem dus even naar een andere map). Mocht dit niks helpen, dan kun je ervoor kiezen om Shivering Isles én de originele Oblivion een keer helemaal opnieuw te installeren, misschien dat het dan gewoon allemaal wel werkt. Ik heb nog even voor je gezocht, maar een savegame kon ik zo gauw niet vinden, dan moet je bij iemand zijn die het spel zelf ook heeft denk ik... Reageren
Naudin Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb ook shivering isles ik wil de quest wel voor je doen moet je alleen even precies zeggen welke en de savegame die je nu hebt even doorgeven. Wat betreft dat probleem, moet je even kijken bij Oblivion Launcher, Data Files en dan even kijken of Oblivion.esm aangevinkt staat, als dit niet zo is, betekent het dat dit bestand niet geactiveerd is dus je niet kunt spelen. Even aanvinken en je kunt weer spelen, anders zou ik het niet weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.