WackoX Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Heey, Hoe maak ik en IRC Canal op me server? Ik bedoel dat mensen op www.sa-mp.com/irc.php dan bijvoorbeeld doen /join #mijnserver en dat ze dan in contact staan met mijn server, dat alles wat zij typen ook in mijn server wordt getyped zegmaar iemand idee? Bewerkt: 24 december 2007 door Danny_k Reageren
Azer Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Een kanaal aanmaken etc moet jezelf even uitzoeken aangezien dat niets met SA:MP te maken heeft. Om via je server contact te maken met irc is de irc plugin de makkelijkste oplossing, bekijk daarvoor even het volgende topic: klik En verplaatst naar help. Reageren
WackoX Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) Het zijn een paar dll bestandjes maar wat moet ik daar mee doen?! En alle links doen het niet? Bewerkt: 25 december 2007 door Danny_k Reageren
Azer Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Lees gewoon het topic is door, de meeste antwoorden vind je daar heus wel Reageren
WackoX Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb alles door gelezen maar alle links zijn doodlopend.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.