amshotel Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 heb je cheats byv !s m60 dat is een cheat ik heb wel meer maar hebben jullie meer zet ze hier neer Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) cheats voor vice city? dit is een rijtje: thugstools Alle "lichte" wapens professionaltools Alle "medium" wapens nuttertools Alle "zware" wapens aspirine Volle gezondheid preciousprotection Volle armor icanttakeitanymore Zelfmoord youwonttakemealive Meer politiesterren leavemealone Geen politiesterren fannymagnet Sommige vrouwen volgen je certaindeath Rook een sigaret deepfriedmarsbars Maakt Tommy dikker programmer Geeft Tommy meisjes armen en benen stilllikedressingup Verander van kleding cheatshavebeencracked Speel als Ricardo Diaz looklikelance Speel als Lance Vance mysonisalawyer Speel als Ken Rosenberg looklikehilary Speel als Hilary King rockandrollman Speel als Jezz Torent (Love Fist) weloveourdick Speel als Dick (Love Fist) onearmedbandit Speel als Phil Cassidy idonthavethemonnysonny Speel als Sonny Forelli foxylittlething Speel als Mercedes panzer Krijg een tank (Rhino) travelinstyle Krijg een Bloodring Banger gettherequickly Krijg een Bloodring Banger #2 gettherefast Krijg een Sabre Turbo getthereveryfastindeed Krijg een Hotring Racer getthereamazinglyfast Krijg een Hotring Racer #2 thelastride Krijg een Romero's Hearse rockandrollcar Krijg een Love Fist's Limo rubbishcar Krijg een Trashmaster betterthanwalking Krijg een Caddie bigbang Ontplof alle auto's miamitraffic Agressieve rijders ahardresserscar Alle auto's zijn roze iwantitpaintedZwart Alle auto's zijn zwart comeflywithme Vlieg met de auto (met de toeterknop) gripiseverything Betere besturing greenl Alle verkeerslichten staan op groen seaways Auto's kunnen over het water rijden wheelsareallindeed Je ziet de alleen banden van de auto's loadsoflittlethings Sportauto's hebben grote wielen hopingirl Mensen komen in je auto alovelyday Zonnig weer apleasantday Licht bewolkt abitdrieg Zwaar bewolkt cantseeathing Mist catsanddogs Storm lifeispassingmeby Snellere tijd onspeed Maakt alles sneller booooooring Maakt alles langzamer nobodylikesme Iedereen haat je ourgodgiventobeararms Mensen dragen geweren chickswithguns Meisjes dragen geweren chasestat Laat medialevel zien (bij 2+ politiesterren) airship Vlieg met de boot (met de toeterknop) zelf handig vind ik (die ik gebruik) alovelyday nuttertools leavemealone getthereamazinglyfast ourgodgiventobeararms fightfightfight en: preciousprotection aspirine Bewerkt: 24 december 2007 door bierbuikje Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 heb je cheats byv !s m60dat is een cheat ik heb wel meer maar hebben jullie meer zet ze hier neer Dit hangt af van server tot server. Bij de SS server kan je dat gebruiken voor bijna alle wapens en auto's. Bij de TTH server kon je !sp carid gebruiken, dit werkte dus alleen bij wagens. Het hangt dus af van welk script er geinstalleerd is op de server... @ bierbuikje: Hij bedoelt van MTA (Multi Theft Auto), om GTA: VC online te spelen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 heb je cheats byv !s m60dat is een cheat ik heb wel meer maar hebben jullie meer zet ze hier neer Dit hangt af van server tot server. Bij de SS server kan je dat gebruiken voor bijna alle wapens en auto's. Bij de TTH server kon je !sp carid gebruiken, dit werkte dus alleen bij wagens. Het hangt dus af van welk script er geinstalleerd is op de server... @ bierbuikje: Hij bedoelt van MTA (Multi Theft Auto), om GTA: VC online te spelen. oow, ik ben helemaal bezig met vice:D Reageren
amshotel Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 het is wel een ss server ik weet maar 10 cheats Reageren
polopolo Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 bijna alle namen van voertuigen en wapens werken op de ss server. hier en hier zijn alle namen in gta vice city. Ik weet niet welke niet werken, maar de minigun werkt niet op de SS server. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 bijna alle namen van voertuigen en wapens werken op de ss server.hier en hier zijn alle namen in gta vice city. Ik weet niet welke niet werken, maar de minigun werkt niet op de SS server. De Minigun, Rocket launcher, Uz-i, S.P.A.S. 12, Sniper Rifle, .308 Sniper, Remote Grenade, Teargas grenade, Camera en Carbomb zijn niet te verkrijgen onder de wapens. En onder de wagens zijn er meerdere niet verkrijgbaar, zoals de Rhino, ... Je kan alles eens proberen door !s carid/car name of !s weaponsid/weapon name in te voeren, en dan zie je wel welke bestaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.