GTAgangsta Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Zie hier mijn eerst gepimpte auto met Photoshop. Ik heb info van YouTube enzo gehaald en zo wat in elkaar gezet. Geef 'm maar een cijfer ofzo of zeg wat je er van vind. Greetzz GTAgangsta Reageren
game~skater Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ik geef het een 7/10 maar misschien kan je hem nog wat extra's doen? Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Nogal pixelig, en heel veel is er niet aan gedaan. Ik geeft het een 5je. @Hieronder: Jawel, aan de rand, vooral bij het rechtervoorwiel. Bewerkt: 26 december 2007 door SoaDT0M Reageren
RuftCrush Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik vind 'm goed gelukt hoor! Natuurlijk kan er meer aan worden gedaan, maar aan alles kan meer worden gedaan . De velgen heb je heel mooi gedaan, en ook de nieuwe motorkap is nice. En SoaDT0m, heb je de foto wel al vergroot, want ik vind 'm niet pixelig... Ach ja meningen verschillen lol. Kutgw! Ciaoo Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Nogal pixelig, en heel veel is er niet aan gedaan. Ik geeft het een 5je. dit is mijn eerste he ik ben nog aan het oefenen en experimenteren en met die pixels,, ik weet niet wat je bedoeld ik zie het het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.