Jump to content

Fraps


Fbi-Crew

Recommended Posts

Je zou Fraps 1.9D kunnen gebruiken. Deze versie neemt geen geluid op, maar heeft ook geen limiet van 30 sec.

Als je per se geluid op wilt nemen, raad ik je aan de framerate & kwaliteit/resolutie/size eens te verlagen. Misschien dat het dan beter gaat?

Ik kan het wel opnemen maar niet afspelen en ik kan er ook geen flimpje maken met windows movie maker

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou Fraps 1.9D kunnen gebruiken. Deze versie neemt geen geluid op, maar heeft ook geen limiet van 30 sec.

Als je per se geluid op wilt nemen, raad ik je aan de framerate & kwaliteit/resolutie/size eens te verlagen. Misschien dat het dan beter gaat?

Ik kan het wel opnemen maar niet afspelen en ik kan er ook geen flimpje maken met windows movie maker

ik wil er een flim van maken en op youtube zetten maar dat kan nie omdat ik het niet met windows movermaker kan veranderen ik kan het ook niet afspelen

Link to comment
Delen op andere websites

Fraps 99 dowloaden :Y

Fraps 99!? Versie 2.9.3 is de meest recente.

Je kan het bestand wel vinden op je computer? Probeer het eens te uploaden (via RapidShare/MegaUpload als het bestand te groot is voor je GtaForum bijlagen). Ik raad je aan om het bestand eerst te zippen met WinZip/WinRAR op beste kwaliteit. Dit scheelt bij dit soort bestanden soms wel 80% van de oorspronkelijke grootte ofzo.

Geef iemand hier de link, dan kan die het voor je in WMM zetten, exporteren en weer aan jou geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...