Fbi-Crew Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 ik had fraps maar die wil VC niet opnemen maar bij trainsimulator gaat hij perfect het si die newste fraos die zo doet moet ik een ouder versie hebben?? zo jah wil je dan een link zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Je zou Fraps 1.9D kunnen gebruiken. Deze versie neemt geen geluid op, maar heeft ook geen limiet van 30 sec. Als je per se geluid op wilt nemen, raad ik je aan de framerate & kwaliteit/resolutie/size eens te verlagen. Misschien dat het dan beter gaat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Je zou Fraps 1.9D kunnen gebruiken. Deze versie neemt geen geluid op, maar heeft ook geen limiet van 30 sec.Als je per se geluid op wilt nemen, raad ik je aan de framerate & kwaliteit/resolutie/size eens te verlagen. Misschien dat het dan beter gaat? Ik kan het wel opnemen maar niet afspelen en ik kan er ook geen flimpje maken met windows movie maker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Je zou Fraps 1.9D kunnen gebruiken. Deze versie neemt geen geluid op, maar heeft ook geen limiet van 30 sec.Als je per se geluid op wilt nemen, raad ik je aan de framerate & kwaliteit/resolutie/size eens te verlagen. Misschien dat het dan beter gaat? Ik kan het wel opnemen maar niet afspelen en ik kan er ook geen flimpje maken met windows movie maker ik wil er een flim van maken en op youtube zetten maar dat kan nie omdat ik het niet met windows movermaker kan veranderen ik kan het ook niet afspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 vreemde zaak ja... ik had dat een paar jaar geleden ook. mischien opnieuw instaleren? (VC) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Fraps 99 dowloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Fraps 99 dowloaden Fraps 99!? Versie 2.9.3 is de meest recente. Je kan het bestand wel vinden op je computer? Probeer het eens te uploaden (via RapidShare/MegaUpload als het bestand te groot is voor je GtaForum bijlagen). Ik raad je aan om het bestand eerst te zippen met WinZip/WinRAR op beste kwaliteit. Dit scheelt bij dit soort bestanden soms wel 80% van de oorspronkelijke grootte ofzo. Geef iemand hier de link, dan kan die het voor je in WMM zetten, exporteren en weer aan jou geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.