Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) hey, ik heb eens zitten kijken in het forum showen (GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Modding > GTA Modding Showroom > Textures & Modelling Showroom) Pag. 5 en ik zag ween mooie auto met bleu-prints eromheen, maar waar kan je die bleu-prints vinden? en zijn die er ook voor de opel-astra? een voorbeeld: deze bleuprint (+ auto) is geplaatst door -Roy- Bewerkt: 19 april 2009 door Bierbuikje Reageren
K.O. Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Op speciale sites daarvoor. Uit een ander topic kopieer ik de volgende links: link 1 link 2 Deze links hadden de zoekfunctie dan wel met Google ook gevonden kunnen worden. (Hé verrek, link 1 doet het niet zie ik) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Op speciale sites daarvoor. Uit een ander topic kopieer ik de volgende links:link 1 link 2 Deze links hadden de zoekfunctie dan wel met Google ook gevonden kunnen worden. (Hé verrek, link 1 doet het niet zie ik) bedankt Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Of je kijkt hier op >>deze<<link.. (Gevonden via Google) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.