steffris Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb een probleem met SA-MP. Als ik SA-MP open en op een server klik start mijn pc helemaal overnieuw op. Ik heb geen idee waardoor dit kan. Ik heb SA-MP al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Iemand die weet wat het is en hoe ik het probleem kan verhelpen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb een probleem met SA-MP.Als ik SA-MP open en op een server klik start mijn pc helemaal overnieuw op. Ik heb geen idee waardoor dit kan. Ik heb SA-MP al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Iemand die weet wat het is en hoe ik het probleem kan verhelpen? Heb je wel de juiste versie, je moet namelijk V1 hebben om SA:MP te kunnen spelen. dit ligt eraan welke versie je hebt Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet SA:MP wel lukken. Reageren
steffris Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb de juiste versie, Ik kan altijd SA-MP spelen, tot vandaag, gisteren lukte het wel nog Reageren
Donwell Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Heb je een mod geïnstalleerd die iets in de map 'Data' aanpast? Want dit blokkeert SA-MP, waardoor hij het niet meer gaat doen. Reageren
steffris Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb geen mods. Reageren
Gangsta Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Probeer GTA San Andreas én SA:MP opnieuw te installeren. Dus niet alleen SA:MP. Kijk ook even of je personal firewall SA:MP blokkeert. (denk het niet..) Als dat niet lukt raad ik je aan om naar het Forum van SA:MP te gaan want zij weten vast wel meer etc. En als dat helemaal niet lukt download je toch lekker gewoon MTA:SA. (weinig fouten/crashes etc) Bewerkt: 24 december 2007 door Gangsta Reageren
Azer Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik heb de juiste versie,Ik kan altijd SA-MP spelen, tot vandaag, gisteren lukte het wel nog Start singleplayer nog zonder problemen op? Reageren
steffris Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik heb er nog een probleem bij. Naast SAMP werkt nu ook de singleplayer en FIF08 NIET. Als ik ze wil opstarten, krijg ik een flits van een blauw beeld en dan start hij opnieuw op. Nu het opnieuw opstarten krijg ik in beeld: systeem is hersteld van een ernstige fout. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Misschien is het een virus. Doe voor de zekerheid eens een virus-scan. Reageren
steffris Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik heb gescand op virussen, maar niks gevonden. Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Probeer eens meer PC spelletjes uit te proberen. Doen ze het ook niet, volg dit dan: 1. Stop eens een andere CDrom in je CDdriver. Werkt het dan wel? Zoja, dan ligt het niet aan je CDromdriver of hoe het ook maar mag heten. 2. Download de nieuwste drivers voor je videokaart etc. Werkt het dan nog steeds niet? 3. Heb je wel een goede verkoeling? Is je PC niet te overhit ofzo? 4. Als het echt niet meer doet. Probeer je systeem eens dan te herstellen via Systeemherstel. Let op: Ik ben niet verantwoordelijk als je bestanden verlorengaan. Maak altijd backups en doe systeem herstel dan ook mét backups!!!! Herstel je systeem naar bijv. een maandje terug ofzo. Reageren
supacrew Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 2. Download de nieuwste drivers voor je videokaart etc. Werkt het dan nog steeds niet? omg kun je drivers voor je vidkaart downloade? help dat tege mijn "foute videokaart " probleem?? ik heb lag en de mense bij de pc winkel segge dat ik geen goeie vidkaart heb Reageren
Gangsta Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 2. Download de nieuwste drivers voor je videokaart etc. Werkt het dan nog steeds niet? omg kun je drivers voor je vidkaart downloade? help dat tege mijn "foute videokaart " probleem?? ik heb lag en de mense bij de pc winkel segge dat ik geen goeie vidkaart heb Wie weet. Het was ook niet mijn idee, ik zocht voor je op het internet. Blijkbaar zeggen vele dat je drivers moet downloaden... Reageren
supacrew Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 2. Download de nieuwste drivers voor je videokaart etc. Werkt het dan nog steeds niet? omg kun je drivers voor je vidkaart downloade? help dat tege mijn "foute videokaart " probleem?? ik heb lag en de mense bij de pc winkel segge dat ik geen goeie vidkaart heb Wie weet. Het was ook niet mijn idee, ik zocht voor je op het internet. Blijkbaar zeggen vele dat je drivers moet downloaden... op hoop van zege Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.