Capodaano Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 De man in trailer 3 die roept: "Stop shooting people you maniac!!" lijkt verdacht veel op Ken Rosenberg. Blond, een bril, beetje paniekerig en paranoide... Ook al komt er geen personage terug, had iemand dit ook al opgemerkt?? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 nog niet, maar nu je het zegt! oja, ik had ook alweer een EE in gta IV trailer 3 gevonden, daar komen ze in een boot op het water langs een grote blauwe (onderkant) met witte (bovenkant) boot, volgens my een vrachtschip. die was ook in gta vice city te zien. klopt dit? ik zal kijken voor een screen! Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Hehe ik ben niet de meer de enigste die dit denkt. Reageren
Gangsta Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) De man in trailer 3 die roept: "Stop shooting people you maniac!!" lijkt verdacht veel op Ken Rosenberg.Blond, een bril, beetje paniekerig en paranoide... Ook al komt er geen personage terug, had iemand dit ook al opgemerkt?? Ik vind van niet. Stem: nee. Uiterlijk: nee En omdat hij Nico bewusteloos sloeg ergens middenin de trailer. Dat is niks voor Rosenberg. Offtopic: Ik vind hem juist: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=1788 Op Mike Toreno lijken. :-P Bewerkt: 24 december 2007 door Gangsta Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ik gta4 zouden tog geen oude personages terug komen? Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ja mij is dat ook al opgevevallen het is ken rosenberg niet hij lijkt er wel goed op maar ik heb gezien dat ken rosenberg niet bij de personages zit dus Reageren
Deja^vu Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 misschien blijkt het wel gewoon een familielid van rosenberg te zijn, z'n broer of neef ofzo. dan is het geen oud personage maar dat kan wel verklaren waarom hij er zo op lijkt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Rockstar Games heeft duidelijk aangegeven dat GTA:IV zich niet in de GTA III/VC/SA era (wereld) zou afspelen. Er is dus totaal geen verband tussen GTA:IV en enige vorige GTA's. Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat Ken Rosenberg terug zal komen in GTA:IV. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 R* heeft gezegt dat er bìjna geen personages zullen terugkeren. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 R* heeft gezegt dat er bìjna geen personages zullen terugkeren. Ja ze zeiden: Virtually no returning characters.. Dat betekent dus vrijwel geen..Dus ze hebben het niet compleet uitgesloten dat er terugkerende personen zullen zijn, en ik denk dat Dan Houser (of Sam maar ik dacht dat het Dan was die dat zei ) het expres zo heeft geformuleerd. Reageren
Dastard Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 nog niet, maar nu je het zegt! oja, ik had ook alweer een EE in gta IV trailer 3 gevonden, daar komen ze in een boot op het water langs een grote blauwe (onderkant) met witte (bovenkant) boot, volgens my een vrachtschip. die was ook in gta vice city te zien. klopt dit? ik zal kijken voor een screen! Offtopic: Klopt niet: in GTA III hebben Claude & 8-Ball die boot opgeblazen Ontopic: Ja maar wie weet komen hun stemmen terug? bv op de radio,telefoon,etc.. Reageren
DonLeone Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Rockstar Games heeft duidelijk aangegeven dat GTA:IV zich niet in de GTA III/VC/SA era (wereld) zou afspelen. Er is dus totaal geen verband tussen GTA:IV en enige vorige GTA's. Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat Ken Rosenberg terug zal komen in GTA:IV. Dat klopt, maar er staat wel een reis aangeboden naar het zonnige Vice City, en er komen verschillende winkels uit het GTA III era ook gewoon in GTA IV voor. Misschien dat het aangepaste versies zijn van oude personen of inderdaad gewoon familie, of gewoon mensen die er toevallig een beetje op lijken omdat GTA fans wanhopig zoeken naar aanknopingspunten en eastereggs:P Reageren
danielb Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 ik vind hem eigenlijk helemaal niet op rosenberg lijken. die heeft een ander gezicht en hij praat veel en veel sneller Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.