Encore Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Als ik GTA: vice city installeer dan krijg ik deze error: nee, het is geen vista, het is gewoon xp met een vista thema ^^ wat moet ik doen? hoop dat iemand me kan helpen... - Encore Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 De CRC (cyclic redundance code) error geeft aan dat het bestand data2.cab beschadigd is. Het kan zijn dat je krassen op je cd/dvd hebt. Mogelijk door de cd/dvd schoon te maken dat je dit probleem kunt verhelpen. Mocht dat niet helpen zit er niets anders op dan een nieuwe te halen, of met behulp van een andere cd/dvd te instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Encore Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) jippie... hoop dat de 1e optie werkt bedankt alvast =D Edit: schoongemaakt, zaten inderdaad veel krassen op... tijd van overlijden: 16:59... Bewerkt: 24 december 2007 door Encore Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 je zou er ook een kopie van kunnen maken (voor jezelf mag je 1 kopie maken, ik heb het nagelezen!) en het daarmee nog een keer kunnen prberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.