Bigstijn Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Beste, Ik ben weer aan het modden geslagen met textures, en ineens kwam er iets in mij op om een euro biljet te maken. Eerst dacht ik aan een 100 euro biljet, maar toen kwam ik er toch achter dat de getallen rondom de biljetten toch tussen 8a - 15 liggen, dus kwam ik aanzetten met een 10 euro biljet. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en rates zijn welkom. Downloadlink: >klik< Screens: Bewerkt: 28 december 2007 door Joriz link naar download in download database Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Klein en simpel maar wel origineel Vind het erg leuk en origineel dus je krijgt toch wel een 8.5/10 Greetz Reageren
J-star Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 download link? mooi gedaan Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben. Je kunt je mod in de GTAGAMES database zetten. Leuk gedaan, overigens. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben. Je kunt je mod in de GTAGAMES database zetten. Leuk gedaan, overigens. Oeps, vergeten ik zal de download link aan de hoofdpost toevoegen. Bedankt voor de comments, ik zal hem ook toevoegen aan de download database . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Erg leuk Bigstijn, ik zal deze week even een gaatje vrij maken om de mod te instaleren. Ga zo door. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 leuke mod Bigstijn, erg mooi! Ik heb hem gedownload en het ziet er erg leuk uit in-game. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 je zou ook het geld teken van SA in het EURO teken kunnen veranderen. is het nog echter Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Lol, daar zijn al zoveel mods van op GTAinside GTA freakje dat wil jij niet weten. Zelfs voor GTA 3 is daar een mod van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.