Twankala Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Orgineel: Extra golven en voetstappen op strand. Boot Wolken Stoeltjes De zon en lucht, buiten de wolken heb ik zelf gemaakt. Reageren
Twankala Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Zou er nog iemand kunnen raten? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik wil het wel raten maar ben niet zo goed in het raten van dit. Oke, ik vind het jammer van de boot links en de stoel dat ze een beetje dorozichtig zijn, voor de rest vind ik de zee goed gemaakt en ook het zonnen effect is erg mooi gedaan, ook het strand ziet er goed uit. Ik kan je niet echt tips geven aangezien ik dit nog nooit gedaan heb. Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dan zal ik er ook nog maar wat van zeggen. Ik vind twee boten nogal overdreven, en de linker is met de zeilen voor een deel in de zon, dus dat wordt nogal vaag. De zon zelf is prachtig, alleen iets te fel De strandstoelen zijn ook weer wat vaag, omdat ze precies dezelfde kleur hebben als het strand en de zee. En dan kom ik gelijk bij het kleurgebruik. Die is opzich goed, en het wordt ook een warme en gezellige foto, maar wel wat eenzijdig. Er kon wat meer variatie in. Een 7 omdat de zon en de wolken heel goed zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.