Jump to content

Playstation 3 netwerk vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey , een router gekocht met draadloze internet verbinding zodat ik eindelijk online kon spelen. Nu wilde ik me aanmelden bij het PS3 netwerk maar dan krijg ik steeds een server fout , en een paar nummers. Maar internet werkt gewoon bij mij op de ps3. Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

Geplaatst:
Heey , een router gekocht met draadloze internet verbinding zodat ik eindelijk online kon spelen. Nu wilde ik me aanmelden bij het PS3 netwerk maar dan krijg ik steeds een server fout , en een paar nummers. Maar internet werkt gewoon bij mij op de ps3. Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

probeer eens of het werkt als je invult dat je 18+ bent.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

ik zou het ook niet weten,zeker dat je verbinding goed ingesteld is,stel deze anders opnieuw in en ik ken iemand waarbij hij eerst zijn pc moet afzetten voor hij op ps3 op internet gaat

Geplaatst:

Ten eerste is het handig als je de code geeft.

En waar pcecies loopt het vast, bij welke stap?

En je kan dus wel gewoon het internet browser gebruiken?

Geplaatst:

Er kon geen verbinding worden gemaakt met de server 80711008

Hij loopt vast na het invullen van mijn land en geboortedatum

En ja ik kan wel gewoon op google enzo op mijn ps3...

Geplaatst:

Er kon geen verbinding worden gemaakt met de server 80711008

Hij loopt vast na het invullen van mijn land en geboortedatum

En ja ik kan wel gewoon op google enzo op mijn ps3...

Naar alle waarschijnlijkheid is je verbinding dan niet krachtig genoeg, zou dit mogelijk kunnen zijn of gebruik je geen wireless internet?

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

En wat gebeurd er als je een nieuwe gebruiker aanmaakt (master account) en daar probeert een psn aan te maken, en bij land kies je verenigde staten.

Geplaatst:

zou dat uitmaken of ik vs of nl doe? ik zal het morgen of vanavond uitproberen want ik ben nu bij familie. Ik zou het jammer vinden als tie het niet deed. Maar dat mijn verbinding niet sterk genoeg is kan bijna niet , want mijn router staat naast me ps3...

Geplaatst:
zou dat uitmaken of ik vs of nl doe? ik zal het morgen of vanavond uitproberen want ik ben nu bij familie. Ik zou het jammer vinden als tie het niet deed. Maar dat mijn verbinding niet sterk genoeg is kan bijna niet , want mijn router staat naast me ps3...

Zou het niet slim zijn om het te gaan vragen in een winkel ? Of mischien op 1 van de ps3 forums ?

Geplaatst:

nou met kerst zijn de meeste winkels gesloten en ik vraag het nu toch op een forum waar best veel mensen er verstand van hebben...

Geplaatst:

Als je router naast je ps3 staat, kan je toch ook via ethernetkabel verbinding proberen. Volgens mij hebben elke router wel meerdere kabel uitgangen (mijne 4) als je eens probeert met kabel aan te sluiten? (natuurlijk wel bij netwerkinstellingen een nieuwe verbinding maken en dan bedrade verbinding kiezen).

Geplaatst:

80710D23 is de code die krijg bij de foutmelding er kon geen verbinding worden gemaakt met de server...

ik had hem nu met de kabel gekoppeld maar dat maakt dus niks uit. de foutmelding kwam nahet invullen van mij nemail adres en mijn wachtwoord en veiligheidsvraag....

Geplaatst:

80710D23 is de code die krijg bij de foutmelding er kon geen verbinding worden gemaakt met de server...

ik had hem nu met de kabel gekoppeld maar dat maakt dus niks uit. de foutmelding kwam nahet invullen van mij nemail adres en mijn wachtwoord en veiligheidsvraag....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...