Jump to content

put in montgomery

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

in het dorpje montgomery is er die easter egg die put aan de fabriek die erg op de put van de film: the ring lijkt maar verwijst die put ook naar de ring zoniet naar wat verwijst het dan

Bewerkt: door gtafreak_124
Geplaatst:
in het dorpje montgomery is er die easter egg die put aan de fabriek die erg op de put van de film: the ring lijkt maar verwijst die put ook naar de ring zoniet naar wat verwijst het dan

Die put ook wel bekent als 'Biowaste put', is een Easter egg omdat deze put achter de Sprunk fabriek staat, was dus eigenlijk betekent dat de Sprunk fabriek chemicaliën/ verontreinigd water in het drankje stopt. Op het begin is hier moeilijk over gedaan of het nou wel een easter egg is of niet, maar naderhand is toch besloten dat het als grapje bedoelt is> Dus een easter egg, want: Een verwijzing of een grapje naar/ van iets. Als je meer duidelijkheid of Easter Eggs wil weten, kan je hier even kijken: >Klik< :).

Geplaatst:

Volgens mij was er een paar jaar geleden een schandaal over Coca Cola, omdat dat chemische materialen zou droppen ergens. Ik zou zweren dat die Biowaste put een verwijzing daarnaar is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

volgens miji verwijst het nergens naar, ik weet wel dat 't dorp montgomery ergens echt bestaat, maar verwijzen naar iets doet het niet! of de put met lijken bestaat ook daadwerkelijk...

Geplaatst:
volgens miji verwijst het nergens naar, ik weet wel dat 't dorp montgomery ergens echt bestaat, maar verwijzen naar iets doet het niet! of de put met lijken bestaat ook daadwerkelijk...

Het gaat hier om de put in montgommery en niet om het dorp zelf, overigens kan je die put met lijken wel vinden in the desert vlakbij het Abondonned Airfield/ Verdant Meadows, als je niet helemaal zeker bent over een Easter Egg, of je denkt er een gevonden te hebben kan je hier altijd terecht: >Klik< :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...