Froop Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Rates worden gewaardeerd. Reageren
Froop Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik dank jullie voor de vele reacties. Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 heb wel trek in appeltaart ja moet ik daarvoor eerst je signature raten? phh ik krijg ook nooit zomaar iets uit het niets rate: best mooie signature, lekker kleurig en vind het wel in het rijtje met daft punk thuishoren, achtergrond zelf gemaakt? is iig mooi gelukt, lettertype staat goed bij het geheel enige wat me nogal bang maakt is de "border" aan de linkerkant en er zou wel wat meer diepte in kunnen 7,5/10 Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Zeer mooie signature, veel effecten. Mooie en vele kleuren gebruikt. De rand is mooi gedaan. Maar 1 probleem ik snap de sig niet, waar gaar het over ? Ik zie er niks in alleen die pijl. 6/10 Reageren
Froop Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Het origineel is de hoes van Interstella 5555, de film met muziek van 'Discovery', een album van Daft Punk. Hier het origineel: Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Dus je hebt het verkleind en een tekst in geplaatst ? Nouja hij is wel mooi gelukt. Een... 9/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Dus je hebt het verkleind en een tekst in geplaatst ? Nouja hij is wel mooi gelukt. Een... 9/10 Lol. Als je goed kijkt zit hier wel een uur werk in - en Froop doet geen uur over verkleinen en tekst erover gooien. Nee, Froop is een goede vent en weet waar hij mee bezig is. De sig is mooi, net als de film zelf. Je ziet gewoon die mooie look en de Froops eigen stijl. Die border links is alleen niet zo mooi. 91% - Froop doet de tijd van goede graphics weer herleven. Reageren
M4X Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Erg nice Froop De kleuren passen allemaal goed bij elkaar, en de effectjes die je nog hebt toegevoegd zijn ook allemaal leuk. Zoals Ferre al boven me zei is de border links een beetje raar, voor de linker en rechterkant zou ik gewoon 1 px zwart gebruiken. De tekst is ook erg goed, alleen had een ander kleurtje denk ik mooier gestaan bij 'Interstella 5555'. Het zijn misschien kleine puntjes, maar als je daar nog iets aan doet dan is je signature helemaal perfect 88% Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Nouja, de border aan de linkerkant is niet zo mooi afgewerkt, en er mocht ook totaal een border erond van mij Voor de rest een geslaagde sig 95/100 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.