Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV screens als kerstcadeau van R*

Rockstar Games heeft natuurlijk ook zijn manier om zijn GTA-fans een vrolijke kerstdagen te wensen. Speciaal voor de fansites heeft Rockstar Games materiaal vrijgegeven van GTA4. Een deel hiervan was al eerder in de tijdschriften te zien. Het vrijgegeven materiaal bevat de volgende vier screenshots:

tn_gallery_1_51_269576.jpg tn_gallery_1_51_370074.jpg tn_gallery_1_51_272492.jpg tn_gallery_1_51_179288.jpg

tn_gallery_1_50_106997.jpg

Tevens zijn er twee artwork afbeeldingen vrijgegeven. Opmerkelijk is de artwork van Elizabeta, in de nieuwe versie is ze stukke steviger zoals in de vergelijking hieronder is te zien. In de nieuwe artwork komt ze meer overeen met het uiterlijk in Grand Theft Auto 4 zelf. In de derde trailer van Grand Theft Auto IV was namelijk duidelijk te zien dat Elizabeta niet bepaald graatmager is.

Wij van GTAGames.nl hebben een aantal dagen terug al een kerstwens online gezet in de vorm van een mooi filmpje. De kerstwens is in het nieuwsbericht hieronder te bekijken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Mooi ja, maar toch jammer van de eerste screenshot; Nico met een pistool. Er is nog een screenshot waar nico er precies hetzelfde uitzag, dus zelfde animatie (mond open, zelfde arm houding etc.)

Want ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de animatie's niet meer hetzelfde (of gewoon niet vaker..) kunnen zijn.

Of wat dat een andere game? :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

nice! diegene met die vrachtwage = vett:D euphoria duidelijk, alleen ik vind de graphics nog een beetje vaag.. beetje trailer 2 stijl graphics terwijl ik in trailer 3 egt dacht dat de game bijna klaar was(kan ook aan mij liggen)

iig

PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUW GTA- EASTER_EGG_JAAR

(heb zin in nieuwe ee zoekeee ;) )

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

HAAI!

Was bij de Dynabite(goedkoopste pre-order, 83 euri voor de SE) om GTA4 te pre-orderen. Daar bleek nog zo'n kerst ding te liggen. Heb het maar gekocht. Best geinig, en ach het kost eigenlijk niets. De kwaliteit van de DVD is niet beter dan die van de her en der te vinden trailers. Maar het mapje is leuk. Met 2 ansichtkaarten en een credit kaart voor 10 euro korting. Wie weet wordt het nog eens een collectors item!

Bieden mag altijd.....

Gr. Joost

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...