Ghost_Rider Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Beste leden, Als ik een bestand van de gta3.img wil verwijderen/verplaatsen/vervangen zegt hij dat Vice City in gebruik is, maar ik heb Vice City helemaal niet opgestart. Ik heb ook ''alleen lezen'' uitgevinkt maar dat hielp niet echt veel. kan iemand helpen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Bij dit soort fouten kan het helpen om de computer even helemaal opnieuw op te starten, en het daarna nog een keer te proberen. Zo worden namelijk alle openstaande programma's ook afgesloten, wat misschien jouw probleem ook kan verhelpen. Ook kun je Vice City zelf een keertje repareren/herinstalleren, om zo ook van het probleem af te zijn. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Bij dit soort fouten kan het helpen om de computer even helemaal opnieuw op te starten, en het daarna nog een keer te proberen. Zo worden namelijk alle openstaande programma's ook afgesloten, wat misschien jouw probleem ook kan verhelpen.Ook kun je Vice City zelf een keertje repareren/herinstalleren, om zo ook van het probleem af te zijn. Opnieuws opstarten had geen zin en het opnieuw instaleren ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.