dexter909 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb een probleem met me gun geluiden ik weet niet waar ik ze in moet plaatsen... en als ik het met SAMI doe dan krijg ik een fout meldinghet is wel toevalig dat ik wel een ak74.dff hep maar geen ak74.bak en al die anderen hebben dat wel ik heb de gun geluiden van : http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=2861 en ik kreeg een fout melding bij het uit paken van het bestant via winrar mss heeft dat er iets mee te maken? Reageren
dexter909 Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Messchien zit die er bij mij niet bij door die fout kan iemand anders hem misschien sturen? van die mod he Reageren
dexter909 Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 reageer please ik w8 al zo lang >>> Door Wazuup: Doe toch eens normaal man, je wacht pas twee uur! Dit soort grappen wil ik niet meer zien, als iemand het leest die je kan helpen dat doet diegene dat heus wel. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.