ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik weet het dat zo'n topic ook bestaat en zelfs is vastgeplakt maar het helpde nixxx kunnen jullie ff goed uitleggen hoe ik dit grote probleem kan oplossen???
Vialpando Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 heb ik ook last van gehad, ik ben maar overnieuw begonnen, ben nu onderhand veel verder en heb uit voorzorg maar meerdere savegames open staan, om te voorkomen dat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen <_< :angry:
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) heb ik ook last van gehad, ik ben maar overnieuw begonnen, ben nu onderhand veel verder en heb uit voorzorg maar meerdere savegames open staan, om te voorkomen dat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen <_< :angry: egt gaar ik heb geen cheats gebruikt enzo nixxx en ik heb dit ****error!!!! Edit: Dit probleem had ik ook in VC@@@@!!!! GTA is ook zo Glitchie spel vin ik :angry: Bewerkt: 15 januari 2005 door ganton_gangster007
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 zit er mischien niet iets in de memorikart ofzo doet ie het met andere spellen niet kan je daar gewoon wel laden anders zit er een fout in het spel
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik had hetzelfde nadat ik de laatste missie had gehaald ging ik de volgende dag er weer achter load error maar gelukkig had ik heel veel backups bij elke spel moet je dat doen je weet maar nooit
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik had hetzelfdenadat ik de laatste missie had gehaald ging ik de volgende dag er weer achter load error maar gelukkig had ik heel veel backups bij elke spel moet je dat doen je weet maar nooit ja dat heb ik ook dus ben maar van dat punt weer begonnen maar niemand ideen hoe je het kunt oplossen en trouwens sinds waneer hebben jullie die load error ik heb ergens op een FAQ gelezen dat na die Breakin Bank At Caligulas missie je een telefoontje krijgt dat Navarro of hoe die ook heet You Are D-E-A-D en allemaal van dat soort dingen zegt dat je daardoor die load error ontstaat en er stond dat je dat telefoontje niet mag opnemen nou ik heb hem opgenenomen en toen gesaved en toen de volgende dag andre missie gehaald toen weer gesaved en toen later wou ik weer spelen staat er opeens load error dus ik denk dat het daaraan ligt want SA heeft veel Glitches stond er ook er zijn hele leuke maar ook hele vervelende
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik had hetzelfdenadat ik de laatste missie had gehaald ging ik de volgende dag er weer achter load error maar gelukkig had ik heel veel backups bij elke spel moet je dat doen je weet maar nooit ja dat heb ik ook dus ben maar van dat punt weer begonnen maar niemand ideen hoe je het kunt oplossen en trouwens sinds waneer hebben jullie die load error ik heb ergens op een FAQ gelezen dat na die Breakin Bank At Caligulas missie je een telefoontje krijgt dat Navarro of hoe die ook heet You Are D-E-A-D en allemaal van dat soort dingen zegt dat je daardoor die load error ontstaat en er stond dat je dat telefoontje niet mag opnemen nou ik heb hem opgenenomen en toen gesaved en toen de volgende dag andre missie gehaald toen weer gesaved en toen later wou ik weer spelen staat er opeens load error dus ik denk dat het daaraan ligt want SA heeft veel Glitches stond er ook er zijn hele leuke maar ook hele vervelende ik heb dat telefoontje opgenomen en ik ben nu bij end of the line dus ik denk niet dat het klopt.
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik had hetzelfdenadat ik de laatste missie had gehaald ging ik de volgende dag er weer achter load error maar gelukkig had ik heel veel backups bij elke spel moet je dat doen je weet maar nooit ja dat heb ik ook dus ben maar van dat punt weer begonnen maar niemand ideen hoe je het kunt oplossen en trouwens sinds waneer hebben jullie die load error ik heb ergens op een FAQ gelezen dat na die Breakin Bank At Caligulas missie je een telefoontje krijgt dat Navarro of hoe die ook heet You Are D-E-A-D en allemaal van dat soort dingen zegt dat je daardoor die load error ontstaat en er stond dat je dat telefoontje niet mag opnemen nou ik heb hem opgenenomen en toen gesaved en toen de volgende dag andre missie gehaald toen weer gesaved en toen later wou ik weer spelen staat er opeens load error dus ik denk dat het daaraan ligt want SA heeft veel Glitches stond er ook er zijn hele leuke maar ook hele vervelende ik heb dat telefoontje opgenomen en ik ben nu bij end of the line dus ik denk niet dat het klopt. ja maar het gebeurd niet bij iedereen hoor
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 kan wel een slotje op als een topic geen berichten meer van mensen vertoond laat je hem maar lekker gaan en niet als ie bijna op blz 2 er mag een slotje op!!! zitten we weer lkr te postboosten
Insane Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik heb die load error ook meerdere x-en gehad, maar na een half minuutje w8en was dat gwn weer over enh loade hij de game gwn. Grtz Insane
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik heb die load error ook meerdere x-en gehad, maar na een half minuutje w8en was dat gwn weer over enh loade hij de game gwn.Grtz Insane wauw had ik maar dat ik zit er al 2dagen mee ik heb meerdere dingen geprobeerd maar geen resultaat
Mr CJ Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Bij mij is hij al 1keer blijven steken toen ik een huis binnen ging
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Bij mij is hij al 1keer blijven steken toen ik een huis binnen ging kan je wat duidelijker zijn welke huis, hoe?? enz.
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 gewoon opnieuw beginnen das et beste wat je kunt doen
Recommended Posts