neo's Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 dat komt omdat je onder saven hebt uit gezet was bij mij ook zo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 hm ik wacht altijd voordat ik hem uitzet dus daar ligt het niet aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 dat komt omdat je onder saven hebt uit gezet was bij mij ook zo het kan wel zo zijn want altijd bij elke spel staat er als je saved don't remove memory card or don't reset miss had ik hem te snel uitgezet dat kan wel waar zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 nee daar ligt het niet aan ik had ook hetzelfde als jou wou ik nadat de laatste missie heb gespeeld volgende dag weer starten load error Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 dat komt omdat je onder saven hebt uit gezet was bij mij ook zo het kan wel zo zijn want altijd bij elke spel staat er als je saved don't remove memory card or don't reset miss had ik hem te snel uitgezet dat kan wel waar zijn alleen bij gta heb ik dit :angry: VC ook al alleen GTA 3 niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ligt het aan het spel glitch error bug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Slotje (Tips genoeg ondertussen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts