Jump to content

WTC


Bierbuikje

Recommended Posts

Daar zal ik niet op hopen. Gta IV speelt zich af in 2007. En Rockstar heeft gezegd dat het world trade center er niet in zit.

aan al die trailers te zien zou ik er niet op gokken dat het in 2007 afspeelt

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zal ik niet op hopen. Gta IV speelt zich af in 2007. En Rockstar heeft gezegd dat het world trade center er niet in zit.

aan al die trailers te zien zou ik er niet op gokken dat het in 2007 afspeelt

Vergis je je niet met andere trailers. Iemand van dit forum had al opgemerkt dat de Hearst Tower in trailer een zat. De Hearst Tower was in 2006 klaar, en ik geloof dat Rockstar het al had gezegd had tegen een blad dat Gta IV zich in 2007 zal afspelen.

EDIT: Hier zijn al zo veel topics over gemaakt.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

*R heeft duidelijk gezegd dat het spel zich rond de release datum zal af spelen en dat is dus rond oktober 2007, de realease datum is nuwel veranderd maar het spel zou zich alsnog rond oktober 2007 afspelen. Als je het feiten topic goed had gelezen had je gezien dat het ook daar stond.

mvg,2fast{0]

Link to comment
Delen op andere websites

*R heeft duidelijk gezegd dat het spel zich rond de release datum zal af spelen en dat is dus rond oktober 2007, de realease datum is nuwel veranderd maar het spel zou zich alsnog rond oktober 2007 afspelen. Als je het feiten topic goed had gelezen had je gezien dat het ook daar stond.

mvg,2fast{0]

Inderdaad. Ik weet niet hoe de topic starter erbij komt dat het 2003/2004 is. Het is al lang bevestigd dat het spel begint in Oktober 2007. En het is ook al lang bevestigd dat het WTC of Ground Zero, of enige verwijzing ernaar niet in het spel zitten, in Liberty City heeft het WTC gewoon nooit bestaan.

En het WTC stond er in 2003/2004 ook al niet meer toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

*R heeft duidelijk gezegd dat het spel zich rond de release datum zal af spelen en dat is dus rond oktober 2007, de realease datum is nuwel veranderd maar het spel zou zich alsnog rond oktober 2007 afspelen. Als je het feiten topic goed had gelezen had je gezien dat het ook daar stond.

mvg,2fast{0]

Inderdaad. Ik weet niet hoe de topic starter erbij komt dat het 2003/2004 is. Het is al lang bevestigd dat het spel begint in Oktober 2007. En het is ook al lang bevestigd dat het WTC of Ground Zero, of enige verwijzing ernaar niet in het spel zitten, in Liberty City heeft het WTC gewoon nooit bestaan.

En het WTC stond er in 2003/2004 ook al niet meer toch? :puh:

Ja de WTC is vernietigd op 11 september 2001. :puh: Dus het hele verhaal klopt voor geen meter. :puh:

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

*R heeft duidelijk gezegd dat het spel zich rond de release datum zal af spelen en dat is dus rond oktober 2007, de realease datum is nuwel veranderd maar het spel zou zich alsnog rond oktober 2007 afspelen. Als je het feiten topic goed had gelezen had je gezien dat het ook daar stond.

mvg,2fast{0]

Inderdaad. Ik weet niet hoe de topic starter erbij komt dat het 2003/2004 is. Het is al lang bevestigd dat het spel begint in Oktober 2007. En het is ook al lang bevestigd dat het WTC of Ground Zero, of enige verwijzing ernaar niet in het spel zitten, in Liberty City heeft het WTC gewoon nooit bestaan.

En het WTC stond er in 2003/2004 ook al niet meer toch? :puh:

Ja de WTC is vernietigd op 11 september 2001. :puh: Dus het hele verhaal klopt voor geen meter. :puh:

ze zijn toch een nieuwe vele hogere en grotere aan het bouwen

miscchien zijn ze in het spel daar wel mee bezig. gewoon zon bouwput

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...