Jump to content

WTC


Bierbuikje

Recommended Posts

*R heeft duidelijk gezegd dat het spel zich rond de release datum zal af spelen en dat is dus rond oktober 2007, de realease datum is nuwel veranderd maar het spel zou zich alsnog rond oktober 2007 afspelen. Als je het feiten topic goed had gelezen had je gezien dat het ook daar stond.

mvg,2fast{0]

Inderdaad. Ik weet niet hoe de topic starter erbij komt dat het 2003/2004 is. Het is al lang bevestigd dat het spel begint in Oktober 2007. En het is ook al lang bevestigd dat het WTC of Ground Zero, of enige verwijzing ernaar niet in het spel zitten, in Liberty City heeft het WTC gewoon nooit bestaan.

En het WTC stond er in 2003/2004 ook al niet meer toch? :puh:

Ja de WTC is vernietigd op 11 september 2001. :puh: Dus het hele verhaal klopt voor geen meter. :puh:

ze zijn toch een nieuwe vele hogere en grotere aan het bouwen

miscchien zijn ze in het spel daar wel mee bezig. gewoon zon bouwput

Dat lijkt me sterk aangezien ze dit nog niet gezegd hebben en het neit echt in het totale beeld past. Ik denk gewoon dat ze voledige gebouwen maken en niet een half gebouw, maar goed alles is mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zal ik niet op hopen. Gta IV speelt zich af in 2007. En Rockstar heeft gezegd dat het world trade center er niet in zit.

aan al die trailers te zien zou ik er niet op gokken dat het in 2007 afspeelt

R* heeft het zelf gezegd.

En hoe zouden de Twin Towers er instaan nadat ze zijn in gestort op 11 september 2007 :7?

Link to comment
Delen op andere websites

hert zou kunnen dat ze gewoon een gapend gat hebben gemaakt inplaats van de twin towers

dat deden ze ook in het spel true crime new york city,als je daar naar de twin towers gaat zie je gewoon een bouwplaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben jij maar 13 jaar ?? :puh:

maar 13 jaar? sorry hoor, misschien is hij maar 13, maar ik wordt 15 jan. 14! :Y :Y

oops dat heb ik verkeerd gezegt ik word op 11 september '08 15 jaar

sorry

thagtaking :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou wel een lekker hoog gebouw willen voor multy player of zo moet je mensen van het gebouw af schoppen dat lijkt me wel leuk:P of met een motor van boven naar beneden ter pletter vallen :puh: hihihi

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...