Jump to content

Savegame werkt niet o.O

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :D , ik heb een savegame gedownload voor Gta Sa V1.00 uiteraard!!! heb ik V1.00 met behulp van die patch

maar mijn game crasht de hele tijd als ik die save selecteer eerst gaat ie laden daarna zwart beeld en daarna krijg ik zo'n error

Kan iemand mij help alvast bedankt :tu:

Geplaatst:

De komt omdat je niet de juiste bestanden hebt om de savegame te laden. De patch (die ervoor zorgt dat je kunt modden) speelt eigenlijk helemaal geen rol bij V1 savegames, dus deze is ook niet benodigd. Om een V1 savegame kunnen laden, zul je de 'main.scm' en 'script.img' files van V1 nodig hebben. Ik heb ze voor je geupload, zijn zijn hier te downloaden.

Na het downloden pak je het pakket uit, en kopieer je de bestanden naar de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script." Vergeet overigens niet een back-up te maken van je huidige V2 bestanden (waarmee je dus V2 savegames kunt laden).

Geplaatst: (bewerkt)

De komt omdat je niet de juiste bestanden hebt om de savegame te laden. De patch (die ervoor zorgt dat je kunt modden) speelt eigenlijk helemaal geen rol bij V1 savegames, dus deze is ook niet benodigd. Om een V1 savegame kunnen laden, zul je de 'main.scm' en 'script.img' files van V1 nodig hebben. Ik heb ze voor je geupload, zijn zijn hier te downloaden.

Na het downloden pak je het pakket uit, en kopieer je de bestanden naar de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script." Vergeet overigens niet een back-up te maken van je huidige V2 bestanden (waarmee je dus V2 savegames kunt laden).

werkt nog steeds niet... MOET IK MISCHIEN DE MODS OOK WEER WEGDOEN ? :puh:

(die ik erin heb gestopt)

Bewerkt: door WALLAH
Geplaatst:
werkt nog steeds niet... MOET IK MISCHIEN DE MODS OOK WEER WEGDOEN ? :puh:

(die ik erin heb gestopt)

heb je misschien .scm mods gebruikt? Als je deze mods instaleert worden je oude savegames niet meer bruikbaar, alleen een savegame wat met de .scm van deze mod is gehaald doet het. Als je zo'n .scm mod hebt kun je dus ook niet een gedownloade 100% savegame laden. :)

Maar probeer de mods eens allemaal weg te doen. misschien laad hij dan wel. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...