Vainqueur Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hallo allemaal, Allereerst, prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar. Vraag: Weet iemand een downloadlink voor GTA2 op de apple-mac ? Ik heb lopen zoeken maar kan nix vinde maar wil wel GTA2 multiplayer spele met me broer. Kan iemand me helpe?? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hallo allemaal,Allereerst, prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar. Vraag: Weet iemand een downloadlink voor GTA2 op de apple-mac ? Ik heb lopen zoeken maar kan nix vinde maar wil wel GTA2 multiplayer spele met me broer. Kan iemand me helpe?? UHM.. Volgens mij is er geen mac versie van gta2 zo lang ik weet heb ik nog geen een gta gezien die op de mac gaan maar ik ga effe voor zoeken kijken of ze het hebben Of je moet gwn naar de rockstar games site gaan gta 2 downloaden en dan kijken of het op de mac gaat maar ik denk niet dat het gaat lukken Reageren
Vainqueur Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Of je moet gwn naar de rockstar games site gaan gta 2 downloaden en dan kijken of het op de mac gaat maar ik denk niet dat het gaat lukken Heb ik gedaan. Tis een .exe bestand en dat wordt niet ondersteund door MAC Ik heb erg lang lopen googlen maar kon nix vinden. Wel heel veel links naar website waar je "hem kon downloaden" maar dat was niet t geval Kspeelt nu wel op me laptop maar wil t multipayer van MAC tegen laptop met mijn broer spele. . . Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Uhm.. Nou DAn Uhm... jah sorry dan weet ik nix meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.