Hanneswasco Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik heb eventjes iets geprobeerd in Photoshop, en ik vind dat er wel iets mooi uit is gekomen. Ik vind juist de tekst nogal mooielijk te plaatsen... V1 V2 Rates and Comments? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik heb eventjes iets geprobeerd in Photoshop, en ik vind dat er wel iets mooi uit is gekomen.Ik vind juist de tekst nogal mooielijk te plaatsen... V1 V2 Rates and Comments? Asjeblief? Reageren
Venzio Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik ga voor de eerste 8.2/10 de kleur van het lettertype vind ik niet zo mooi maar erg mooi gedaan daarom 8.2 komt door het lettertype Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Leuk plaatje, de tijger is goed geplaats. Alleen het lettertype van de tekst had wat leuker gekund, de plaats is wel goed, voor de rest leuk gedaan. Alleen wat is het ? Een signature of een avatar ? Maarja een leuke (avatar/signature)... 8/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Alleen wat is het ? Een signature of een avatar ? Maarja een leuke (avatar/signature)...8/10 Een persoonlijke foto. Maar ik ga em niet dragen, hier toch niet. Bedankt allebei voor je rates. Reageren
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik vind alles heel goed 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.