pinopower Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ^A^Cr0sH is een cheater hij heeft het zelf toe gegeven. ~YAK~Genes!s: crosh heeft lag Theman: hetr i gen ^A^Cr0sH: ja lol ^A^Cr0sH: ik cheat eigenlijk :angry: ^A^Crosh speel in de gtagames.nl server. Reageren
Jarno Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Als een admin zelf ziet dat hij cheatin gtag mta sevrer kan hij geband/gekickt worden. Reageren
~YAK~Genes!s Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Loser dat het is...en nog wel op de server van GTAgames.nl :ph34r: ... Reageren
~YAK~Genes!s Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Als een admin zelf ziet dat hij cheatin gtag mta sevrer kan hij geband/gekickt worden. Ja..maar er zijn geen admins online...dus daarom posten we het hier... Reageren
[E]lmex Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 hij cheat niet.. dat zeggen ze gewoon omdat jullie dikke n00bs zijn Reageren
Furi0uz Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Cr0sH is geen cheater, weleens van sarcasme gehoord :huh: Reageren
BeefChief Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Cr0sH is geen cheater, weleens van sarcasme gehoord :huh: Eh, nee... <_< Leg is uit.... Reageren
Sander Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Toch is het niet slim als hij het voor de lol zei(als hij echt cheat dan is het nog stommer) Omdat ik hem ken zal ik er op door vragen ofzo of die het voor de lol zie. Anders had die wel een kick gekregen. Reageren
Furi0uz Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Dit krijg je in servers waarin een hoop zogenaamde 'n00bs' inzitten, die al meteen een uitgesproken mening hebben; "n00b: Crosh is een cheater!"... Cr0sH heeft er genoeg van om dat 5000x per dag te horen en denkt; pfoe... What ever, ik zal wel gewoon meelullen, fuck ze maar en zegt uiteindelijk; "Ja, ik ben een cheater". etc, etc... Tsjonge... Er mag best weleens voor de gein iets gezegd worden ofzo, tekst is GEEN bewijs dat iemand cheat... Reageren
TubS Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 crosh zit ook bij mij in de clan en thuggie laat absoluut geen cheaters erin dus dit is onzin Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 eej, cr0sh cheat zeker niet! maar wat Furi0uz zei je word er gewoon zo gek van! mzl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.