js007 Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 ik heb ooit een filmpje bekeken op google video ? het was heel raar . Het was net de caet die san andreas omtovert in een chinesen stat met overal chinezen , maar in plaats van een zwaard hadden ze een lezerzwaard vast , is dat een code ? Reageren
Dastard Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Dit zal vast & zeker een mod zijn, deze cheat bestaat niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Je hebt daar ook een soort cheat voor en dat is, NINJATOWN. Alleen hebben ze daar geen lazerzwaarden maar katana's, hopelijk heb je wat aan die cheat. Reageren
js007 Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Je hebt daar ook een soort cheat voor en dat is, NINJATOWN. Alleen hebben ze daar geen lazerzwaarden maar katana's, hopelijk heb je wat aan die cheat. dat wist ik al die code maar ik zou graag weten hoe je eraan komt Reageren
Arthis Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 waarschijnlijk van www.wikigta.org. Reageren
hielkeh Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 er zijn natuurlijk ook veel andere plaatsen om aan cheats te komen. typ bij google in: san andreas cheats, en je krijgt er een heleboel. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Over die laserzwaard is er gemod. >>KLIK<< Of misschien zag je deze laserzwaard? Bewerkt: 26 december 2007 door GTA_XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.