Gangsta-CJ Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 yé, kheb ne oude pc in mijn kamer gezet en nu wil ik internet. keb zoon bakske (2.4 ghz 802.11b wireless usb network adaptor) waarmee ik internet wil aftappen vd bureau naast mijn kamer maar ie vindt geen signaal nochtans de usb kabel zit in de computer en de computer vind het apparaatje? beide pc's zijn geen laptops, de verbinding in de bureau is met modem. kan iemand me helpn? greetz emilio Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Is het modem geschikt voor het uitzenden van een draadloos netwerk? Zoniet, dan moet je een router kopen Greetz Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Is het modem geschikt voor het uitzenden van een draadloos netwerk? Zoniet, dan moet je een router kopen Greetz oe kan je dat weten+? Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Is het modem geschikt voor het uitzenden van een draadloos netwerk? Zoniet, dan moet je een router kopen Greetz oe kan je dat weten+? iK DENK VAN WEL WANT ER P INKT EEN lichtje op de modem: ''link'' Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hier kan ik nog bijzonder weinig uit opmaken dus ff een simpele vraag; zit er een antenne aan? Weet je misschien het merk en het model, dat zou een stuk beter helpen. Greetz Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) Er staat in het groot ingekerfd ARRIS En dan staat er nog op gedrukt:''touchstone telephony modem'' wss is arris het merk en dat andere het model maarja daar ken ik nie echt vele van *EDIT: geen antennne Bewerkt: 25 december 2007 door Gangsta-CJ Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hier kan ik nog bijzonder weinig uit opmaken dus ff een simpele vraag; zit er een antenne aan?Weet je misschien het merk en het model, dat zou een stuk beter helpen. Greetz voor alle duidelijkheid, alleen de pc in de bureau heeft een modem; de pc op mijn kamer heeft geen modem maar ik heb een usb link adapterke Reageren
The Wizard Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Hier kan ik nog bijzonder weinig uit opmaken dus ff een simpele vraag; zit er een antenne aan?Weet je misschien het merk en het model, dat zou een stuk beter helpen. Greetz voor alle duidelijkheid, alleen de pc in de bureau heeft een modem; de pc op mijn kamer heeft geen modem maar ik heb een usb link adapterke dan zul je toch een router moeten kopen om een draadlose verbinding te krijgen met alleen een modem lukt het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.