Bierbuikje Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hey, ik zie dat iedereen hier op het forum zowat werkt met Photoshop en 3ds Max, maar wat mijn vraag nu is? Hoe duur is het, ik heb al op de site gekeken van 3ds Max hoe duur het is, maar ik zie alleen dat het de 1e 30 dagen gratis is. En van Photoshop kan ik zoeken tot ik een ons weeg, want daar snap ik niets van.
GTA_XP Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hey, ik zie dat iedereen hier op het forum zowat werkt met Photoshop en 3ds Max, maar wat mijn vraag nu is? Hoe duur is het, ik heb al op de site gekeken van 3ds Max hoe duur het is, maar ik zie alleen dat het de 1e 30 dagen gratis is. En van Photoshop kan ik zoeken tot ik een ons weeg, want daar snap ik niets van. Nou, 95% van de leden die modelt zijn in het bezit van ilegale software. 3Ds is gigantisch te dúúr, zo een 4000 dollar! En PhotoShop 500 euro dacht ik. Dat zijn een hoop geld heh! Maar we mogen niet praten over ilegale software/warez.
Bierbuikje Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hey, ik zie dat iedereen hier op het forum zowat werkt met Photoshop en 3ds Max, maar wat mijn vraag nu is? Hoe duur is het, ik heb al op de site gekeken van 3ds Max hoe duur het is, maar ik zie alleen dat het de 1e 30 dagen gratis is. En van Photoshop kan ik zoeken tot ik een ons weeg, want daar snap ik niets van. Nou, 95% van de leden die modelt zijn in het bezit van ilegale software. 3Ds is gigantisch te dúúr, zo een 4000 dollar! En PhotoShop 500 euro dacht ik. Dat zijn een hoop geld heh! Maar we mogen niet praten over ilegale software/warez. daar kan ik wel iets beters voor krijgen voor 4500 euro
Flame^ Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 daar kan ik wel iets beters voor krijgen voor 4500 euro Waarom denk je dat niemand hier die zooi koopt
S-te-Fan Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Het is geen zooi , 3D Studio Max is bedoeld voor bedrijven en niet voor particulieren. Er zit een heleboel een techniek in 3D Studio Max die ontzettend duur zijn om te ontwikkelen.
Wazuup Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Conclusie, het is veels te duur om te kopen, en succes met het vinden van een andere manier.
Recommended Posts