Jump to content

boeings


claud

Recommended Posts

ik hoor erg vaak dat de vc boeing een object is. nou volgens mij niet want hij kwam eens op me af, dit had ik niet echt door want ik dacht gewoon dat wildstyle stoorde. opeens kijk ik effe achteruit en shit dat vliegtuig ramt op mij (ijgenlijk ging hij door mij heen) en ik volg hem helemaal door washinton beach, en daar knalde iets en weet je wat er gebeurde? dat vliegtuig was zwart geblakerd en ik ging er tegenaan botsen want hij was opeens solid hij zakte in het water en hij zonk en hij vloog inneens boven mij. weet iemand wat dat is? een glitch een bug alvast bedankt :cya:

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste deel van het verhaal kan nog wel kloppen, maar vanaf dat je verteld dat je dat vliegtuig gevolgd bent tot washington beach , denk ik eigenlijk dat alles wat daarna komt gewoon onzin is. De vliegtuigen in VC zijn, zoals je al zei, een object en ze zijn ten alle tijden solid. Ze kunnen niet ontploffen of veranderen van kleur of iets in die richting. En aangezien je geen screens of filmpjes of enig ander bewijs heb, kan je in ieder geval mij niet overtuigen dat het hele verhaal waar is ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste deel van het verhaal kan nog wel kloppen, maar vanaf dat je verteld dat je dat vliegtuig gevolgd bent tot washington beach , denk ik eigenlijk dat alles wat daarna komt gewoon onzin is. De vliegtuigen in VC zijn, zoals je al zei, een object en ze zijn ten alle tijden solid. Ze kunnen niet ontploffen of veranderen van kleur of iets in die richting. En aangezien je geen screens of filmpjes of enig ander bewijs heb, kan je in ieder geval mij niet overtuigen dat het hele verhaal waar is ;)

Greetz :sigaar:

ik meen het serieus ik heb geen screen omdat het 3 jaar geleden was, ik een keer op joutube een airplane glitch gezien. (niet wat ik heb, en ik snap zelf ook niet hoe het kon en het gebeurt nu nooit meer.)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ge even wat erover vertellen. ik was aan het rijden in wbeach en ik zei al dat ik dacht dat de radio stoorde. en dat vliegtuig stort neer bla bla bla en toen........... lees het daarboven gewoon even en er zijn vel glitches bekend over vc <de boeing althans> en ik deed het spel op de PSP dus modden kan ik ook al niet en dat is dus ook een reden dat er geen screenshot is!!!!!!!!!! :{

Link to comment
Delen op andere websites

ik ge even wat erover vertellen. ik was aan het rijden in wbeach en ik zei al dat ik dacht dat de radio stoorde. en dat vliegtuig stort neer bla bla bla en toen........... lees het daarboven gewoon even en er zijn vel glitches bekend over vc <de boeing althans> en ik deed het spel op de PSP dus modden kan ik ook al niet en dat is dus ook een reden dat er geen screenshot is!!!!!!!!!! :{

Uuh.... Hoe kun jij dan Vice City op de PSP spelen? :cab:

EDIT@hieronder:Dat denk ik dus ook. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon precies weer zo onzin verhaal als met die blauwe police maverick :duh:

ik bedoelde ps2. en jullie hebben)*+-**( het zelfde verhaal : dit is onzin bla bla bla. ik zei toch al: het is een glitch een bug of wat dan ook. en als het met een van jullie gebeurt ga ik ook een s zeggen: wat een onzin dat kan niet je hebt gamod baateblaateblaate :duh::ch::cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap best dat het vervelend is als jij iets zegt wat niemand gelooft. Maar: voor dit soort zaken is nu eenmaal bewijs noodzakelijk en als je dat niet hebt is het bijzonder moeilijk mensen te overtuigen van je gelijk. Ooit beweerde er iemand dat er in San Andreas treinen over het vliegveld reden. Dat geloofde niemand en iedereen verklaarde hem min of meer voor gek. Tótdat hij een filmpje maakte ervan en zijn punt helemaal bewezen werd :Y Dus: maak een filmpje, post screens, kom met ander bewijs en dan zijn er echt wel mensen die je geloven hoor. Tot die tijd sluit ik het topic.....bewijs mag in het PM-vakje van mezelf of een ander crewlid ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...