Sjorszzz Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Wie weet er hoe je het wachtwoord van de Adimistator account kunt verwijderen??? Ik moet er wel bij zeggen dat het om windows vista gaat. En ik moet er ook bij zeggen dat ik het huidige wachtwoord van de Administrator niet meer weet. Ik heb nog wel beheerders rechten.! Alvast bedankt. Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Doe het volgende: Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccount en ouderlijk toezicht -> Gebruikersaccount -> Een ander account beheren Daar kan je alle accounts wijzigen/aanmaken/verwijderen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 waarom ouderlijk toezicht? de labtop is van mij zelf. en daar staat de Administrator niet bij. Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ouderlijk toezicht is de titel waar je op moet klikken, maar dan moet je verder gaan naar gebruikersaccount. En als administrator er niet bij staat dan kan je het wachtwoord ervan ook niet wijzigen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik wist een trucje via Veilige Modus, maar alleen Windows XP SP2 ondersteunt dat trucje. Windows Vista helaas niet. TIP: Voor dat je een wachtwoord invoert maak een wachtwoord CD of diskette dat je met Windows Vista kan maken of schrijf het wachtwoord op papier en berg het op in een VEILIGE ruimte. Helaas kan ik je niet verder helpen... Ik hoop dat je vraag beantwoord is... Zo niet? Zeg het dan! GTA Monster Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Dit wellicht? Gaat ook, moet je op een CD of diskette branden en daarmee je computer opstarten en dan volg je gewoon de instructies van het programma. Als hij het niet doet, doe het volgende en ook correct!: 1. Start je computer op 2. Druk de knop voor BIOS of Setup (Meestal DEL) 3. Ga naar 'Boot' 4. Zet CD-ROM of Floppy Drive op NR. 1 5. Ga naar het Exit tab en sluit het af. MET DE SAVE CHANGES natuurlijk... Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hij zegt toch dat hij nog administratie rechten heeft. Maar hij wil gewoon het wachtwoord veranderen van Administrator. Hij kan zich nog wel inloggen als beheerder, maar niet als administrator. Reageren
Froop Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hij zegt toch dat hij nog administratie rechten heeft. Maar hij wil gewoon het wachtwoord veranderen van Administrator. Hij kan zich nog wel inloggen als beheerder, maar niet als administrator. Dan is mijn optie nog een goede optie, aangezien je het oude wachtwoord nodig hebt om het te veranderen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Nee maar het zit zo mijn pc is eerst van iemand anders geweest die ik nu niet meer speek. En alleen zij weet het wwoord van de Administrator.! Dus het oude wachtwoord weet ik niet. Maar daarom heb ik nog wel beheerders rechten met mijn eigen account. Bewerkt: 26 december 2007 door sjors12345 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Misschien dat het met NET USER werkt. Volg deze stappen: - Ga naar Start -> Uitvoeren... - Typ in het vakje: cmd - Klik op OK. - Je krijgt nu een zwarte "console". - Typ daar het volgende: net user Administrator * - Typ nu het nieuwe wachtwoord en druk op Enter (2x) (of druk gewoon twee keer op Enter voor geen wachtwoord). - Je moet nu "Opdracht voltooid" te zien krijgen. - Typ het volgende: exit - De console gaat weg. Als het goed is, is nu het wachtwoord veranderd/verwijderd. Mocht het niet werken, dan zal ik eens googelen. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.