hehezalig Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik heb een paar foto's van spelers op een usb-stick gezet. Ik steek de stick in de ps3, bij afbeeldingenmenu van ps3 kopieer ik mijn foto's nog eens. Dan start ik PEs2008 op. Ik ga naar Edit, edit player, selecteer een speler en ga naar 'Head', ik selecteer 'scan' en dan 'Load' maar dan staat er 'Er zijn geen opgeslagen data'. Wat moet ik doen? Of wat doe ik fout? Niemand? Komaan iemand moet dit toch weten? Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb een tutorial gevonden (bij een Duitse PES), waarin je kunt zien hoe je je eigen gezicht in het spel kunt verwerken, deze tutorial kun je vinden. Verder kun je natuurlijk ook gewoon zelf even via Google zoeken, dan kom je hier bijvoorbeeld op uit. Reageren
hehezalig Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb een tutorial gevonden (bij een Duitse PES), waarin je kunt zien hoe je je eigen gezicht in het spel kunt verwerken, deze tutorial kun je vinden. Verder kun je natuurlijk ook gewoon zelf even via Google zoeken, dan kom je hier bijvoorbeeld op uit. Sorry hoor, maar als je mijn post had gelezen dan zag je dat het voor de ps3 was en dat ik mijn afbeeldingen NIET zie als ik ze moet laden. En daar begint de tutorial juist.. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Is het plaatje wel een .jpg afbeelding? En heb je al geprobeert het van je memorystick naar de harde schijf te kopieren (in foto menu naar memorystick gaan en dan bij plaatje driehoekje en dan kopieren naar harde schijf) Reageren
hehezalig Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Is het plaatje wel een .jpg afbeelding?En heb je al geprobeert het van je memorystick naar de harde schijf te kopieren (in foto menu naar memorystick gaan en dan bij plaatje driehoekje en dan kopieren naar harde schijf) Het is een .jpg afbeelding. Maar als ik naar foto -> de afbeelding en dan driehoekje doe dan druk ik op kopieren. Dan komt er op 'Bepaal het opslagmedium in de opslaglocatie'. Wat moet ik doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.