Jump to content

PS3 , hoe kan ik een foto als gezicht gebruiken bij PES2008?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar foto's van spelers op een usb-stick gezet. Ik steek de stick in de ps3, bij afbeeldingenmenu van ps3 kopieer ik mijn foto's nog eens. Dan start ik PEs2008 op. Ik ga naar Edit, edit player, selecteer een speler en ga naar 'Head', ik selecteer 'scan' en dan 'Load' maar dan staat er 'Er zijn geen opgeslagen data'.

Wat moet ik doen? Of wat doe ik fout?

Niemand?

Komaan iemand moet dit toch weten?

Geplaatst:

Ik heb een tutorial gevonden (bij een Duitse PES), waarin je kunt zien hoe je je eigen gezicht in het spel kunt verwerken, deze tutorial kun je

vinden. Verder kun je natuurlijk ook gewoon zelf even via Google zoeken, dan kom je hier bijvoorbeeld op uit.
Geplaatst:
Ik heb een tutorial gevonden (bij een Duitse PES), waarin je kunt zien hoe je je eigen gezicht in het spel kunt verwerken, deze tutorial kun je
vinden. Verder kun je natuurlijk ook gewoon zelf even via Google zoeken, dan kom je hier bijvoorbeeld op uit.

Sorry hoor, maar als je mijn post had gelezen dan zag je dat het voor de ps3 was en dat ik mijn afbeeldingen NIET zie als ik ze moet laden. En daar begint de tutorial juist..

Geplaatst:

Is het plaatje wel een .jpg afbeelding?

En heb je al geprobeert het van je memorystick naar de harde schijf te kopieren (in foto menu naar memorystick gaan en dan bij plaatje driehoekje en dan kopieren naar harde schijf)

Geplaatst:
Is het plaatje wel een .jpg afbeelding?

En heb je al geprobeert het van je memorystick naar de harde schijf te kopieren (in foto menu naar memorystick gaan en dan bij plaatje driehoekje en dan kopieren naar harde schijf)

Het is een .jpg afbeelding. Maar als ik naar foto -> de afbeelding en dan driehoekje doe dan druk ik op kopieren. Dan komt er op 'Bepaal het opslagmedium in de opslaglocatie'. Wat moet ik doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...