De Stofzuiger Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik heb bij de missie ''Are you going to San Francisco" mothership gestolen van the truth. Nu een aantal missies verder is hij wit geworden. Maar bij een latere missie kan ik hem weer stelen. Maar wordt die ook wit? Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Dat komt omdat je hem denk ik in je garage hebt gezet. Als je dat doet zal de auto én gerepareerd worden én hij zal, als je een paar keer save't, ook van kleur veranderen. Hij wordt niet per sé wit, dat verschilt gewoon. Reageren
tjoef Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) Ik heb bij de missie ''Are you going to San Francisco" mothership gestolen van the truth. Nu een aantal missies verder is hij wit geworden. Maar bij een latere missie kan ik hem weer stelen. Maar wordt die ook wit? Waarschijnlijk wel. Na een tijdje gaat de verf of paintjob van een getunede auto er af, die verdwijnt gewoon. Waarom, dat weet ik niet(noem het een bug), maar ik weet wel dat het heel lastig is EDIT: verdorie, te laat Bewerkt: 25 december 2007 door tjoef Reageren
Bling Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Als je dat doet zal de auto én gerepareerd worden én hij zal, als je een paar keer save't, ook van kleur veranderen. Hij wordt niet per sé wit, dat verschilt gewoon.Klopt niet helemaal. Wanneer je een voertuig met een speciale paintjob in je garage zet, loopt deze het gevaar om de paintjob te verliezen (= witte kleur). Dit is gewoon een vervelende bug, maar is zeker niet altijd het geval. @ phantom: In de missie Riot krijg je inderdaad opnieuw de kans om dit voertuig te bemachtigen. Ik raad je aan om deze kans te pakken, deze wagen in één van je garages op te slaan en hopen dat je de paintjob nu wel zal behouden. Bovendien, een witte Camper is immers ook speciaal, dus deze zou je (eventueel) ook gewoon kunnen bewaren, mocht je daar interesse in hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.