Mynameisjeff Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 mense ik heb een vraag wete jullie als je de ps3 met 60 gb kan kopen?? en liefste neit via internet of is die niet meer te vekrijge of wete jullie als volgend jaar mez andere versie komt van ps3 ?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Heb je Game Mania al geprobeerd? Dat is namelijk een zaak waar ze alleen consoles en games verkopen, daar zouden ze de 60 GB versie van de Playstation 3 kunnen hebben. Succes met het vinden van de 60 GB versie van de Playstation 3. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Volgens een vertegenwoordiger van Sony heb ik begrepen dat de 60GB versie voorlopig uit de handel gehaald is. Hij is dus niet meer/zeer moeilijk verkrijgbaar.. De 40GB versie is er nog in overvloed, en die wordt dan ook nog overal uit voorraad verkocht. Wanneer en óf de 60GB versie weer de handel in gaat is nog niet duidelijk. Gewoon afwachten en af en toe bij wat winkels langsgaan om te kijken/vragen of ze ze weer hebben.. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 bedankt nu weeet ik wat meer ik zal eens kijke overal lanf vragen dan bij game menia want woon daar niet in de buurt lig ver van me vandaag ma bednankt voor hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.