!\/4R Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Beste Iedereen! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een probleem! Als ik (met rchter muisknop) Het soort aiming gebruik, om gericht te mikken, Gaat hij drie seconden gewoon goed, maar dan gaat hij rondjes draaien naar links, alsof mijn muis gek doet :/ Ik snap er niks van, mijn computer zou gewoon goed zijn, 1024 RAM geheugen, Vista etc. ik heb de minimale instellingen. Meer heb ik denk ik niet te vertellen, ik heb alles geprobeerd... Het is onmogelijk om te mikken, want dan gaat hij meteen rondjes draaien... net zoals je in de free-view van een auto/BMX/Motor etc. zit, Hij gaat zomaar rondjes draaien en dan is het moeilijk om te besturen... Hopelijk kent iemand dit probleem! Alvast bedankt Ivar Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Probeer anders met delete te mikken dat doe ik altijd, heb je trouwens een draadloos toetsenbord en muis? Dan zou ik als ik jouw was nieuwe baterijen daarvoor kopen, dat zou ook nog eens kunnen helpen. Succes. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 ik zal gewoon zonder die ding richten maar dan mik je bijvoorbeeld niet op autos enzo. Reageren
!\/4R Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb gheen draadloose muis/toetsenbord, maar een lasermuis met draad. misschien is dit het(?). Vanaf het begin deed die muis al raar :/, maja heb nog een oude muis ligge gebruik die dan maar ff om t e teste Ivar Reageren
puff0 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het ligt aan je laser muis, want dit heb ik ook me me optische muis, met laser zal het erger zijn omdat het gevoeliger is. leg er een muismat of iets anders deronder of haal je muismat weg en zet je muis op het bureau gewoon. Het beste voor jou is een optische muis, als je niet van een balletje houdt, neem anders een muis met een bal derin, die spelen beter vind ik (wel stofvrij) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.