Jump to content

tips

Gangsta-CJ

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kocht onlangs driver 76 maar het was klote en ze wouden mijn geld niet teruggeven.

En omdat rockstar geen gta's meer uitbrengt op de psp en ik alle gta's al 3 keer heb uitgespeeld zoek ik een spel dat in die richting gaat (dat d8 ik van driver)

weten jullie nog goeie games voor psp in die richting?

ps; koop NOOIT driver 76: slechte graphics, haperingen, saaie missies....en je kan niet eens mensen vermoorden?

wat een kutspel

Geplaatst:

Kun je mischien iets duidelijker zijn? Je zou Killzone kunnen kopen voor de PSP, dat is namelijk een erg goede game met veel actie. :Y

Geplaatst:
ps; koop NOOIT driver 76: slechte graphics, haperingen, saaie missies....en je kan niet eens mensen vermoorden?

wat een kutspel

Daar ben ik het niet 100% mee eens,want je kan best mensen vermoorden,maar je hebt waarschijnlijk nog geen wapens. Nadat je een tijdje gespeeld hebt en volgens mij in hoodstuk 2 of 3 bent leer je met wapens te schieten,waarmee je voertuigen , mensen enzo allemaal kan doden. Wel is het geval dat je dat niet kan in 1 schot.

Geplaatst:

Tsja dan moet je opletten met wat je koopt he, koop in het vervolg bijvoorbeeld Call of Duty en Medal of Horner. Dat zijn namelijk goede games. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...