Jump to content

Wat heeft Rockstar games gedaan?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet weet er precies wat Rockstar games heeft gedaan aan v2.00 van Sa zodat er niet meer mee gemod kan worden?

En hoe hebben ze dat gedaan?

En welke bestanden vervangt die patch naar v1?

En doet die patch nog meer?

Geplaatst:

De patch om GTA San Andreas naar versie 1 te krijgen kun je hier downloaden, die patch vervangt je Main.scm en Script.img bestandjes van GTA San Andreas zodat je mods kunt instaleren en kan modden. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Weet weet er precies wat Rockstar games heeft gedaan aan v2.00 van Sa zodat er niet meer mee gemod kan worden?

En hoe hebben ze dat gedaan?

En welke bestanden vervangt die patch naar v1?

En doet die patch nog meer?

1. Rockstar Games heeft de .exe veranderd zodat als je mod je spel crasht.

2. Hoe ze dat hebben gedaan weet ik niet.

3. Hij vervangt alleen de .exe van het spel.

4. Hij zorgt ervoor dat met de aangepaste .exe je kan modden.

De patch om GTA San Andreas naar versie 1 te krijgen kun je hier downloaden, die patch vervangt je Main.scm en Script.img bestandjes van GTA San Andreas zodat je mods kunt instaleren en kan modden. ;)

Fout, de main.scm en de script.img moet je zelf downloaden, de patch vervangt alleen maar de .exe. Een download van de main.scm en de script.img moet wel te vinden zijn in dit topic. De download zoek ik even op, even geduld dus.

Edit: Hier is de download.

PS: Ik ben er vergeten bij te zeggen dat je V2.00 savegames niet meer werken als je deze vervangt. Als je verder wilt gaan met jouw savegames heb je hem niet nodig, alleen de .exe is genoeg om te modden.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Oh dan was ik even in de war met die 2 dingen, om toch een nuttige post van dit bericht te maken. Hier kun je de bestandjes Main.scm en Script.img van versie 1 van GTA San Andreas downloaden, je kunt ze vervangen door naar GTA San Andreas/Data/Script te gaan en de bestandjes te vervangen. Dan heb je volledig versie 1 van GTA San Andreas, succes. ;)

Geplaatst:

Als ik het me goed herrinner, hebben ze in versie 2 in de exe weergegeven hoeveel mb's de IMG mappen in SA zijn,

Als er een bestand wordt aangepast verandert de inhoud, waardoor het spel niet meer werkt.

Geplaatst:

Bij mij is het probleem juist als ik wat op mn pc staat terug naar v1 patch en dan het spel aan zet dan doet hij het niet meer want dan vraagt hij ineens om de orginele disc.

en dat terwijl mijn disk origineel is!

alleen denk ik het probleem te weten op pc staat v1 en op disc staat versie 2 .

Dus dan heb ik ook versie 1 nodig op disc.

maar die zijn niet meer te koop.

dus hoe los ik dit op?

Geplaatst:

Zo'n soort probleem had ik zelf ook een tijdje geleden gehad, het was opgelost door GTA San Andreas te verwijderen en opnieuw te instaleren. Mischien zal dit ook bij jouw probleem werken, in ieder geval succes ermee. ;)

Geplaatst:
Zo'n soort probleem had ik zelf ook een tijdje geleden gehad, het was opgelost door GTA San Andreas te verwijderen en opnieuw te instaleren. Mischien zal dit ook bij jouw probleem werken, in ieder geval succes ermee. ;)

Ja maar hier had ik zelf ook al eens aan gedacht en geprobeerd maar dit werkt ook niet.!

Ik heb hem misschien al wel 10X opnieuw genistalleerd maar het probleem blijft zich voor doen :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...