Sjoerd Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hallo! Ik heb een aantal leuke auto's gedownload en nu wil ik de namen ingame ook veranderen. Hoe moet dit? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hallo!Ik heb een aantal leuke auto's gedownload en nu wil ik de namen ingame ook veranderen. Hoe moet dit? Je meot dan de American.gxt veranderen. Dit kan met de gxt editor. Deze is >>hier<< te downloaden. Als je het bestand gedownload hebt moet je ermee de amrican.gxt openen ( C: -> Program Files -> Rockstar games -> GTA San Andreas -> TEXT ). Eenmaal geopend moet je naar de auto gaan zoeken. Aangezien er veel teksten in zitten moet je even goed zoeken. Als hebt gevonden moet je hem veranderen naar je eigen keuze. Aflsuiten en in SA gaan kijken of het is gelukt. Reageren
Sjoerd Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hmm... Ik heb hem veranderd maar de naam is in het spel niet veranderd. Als ik weer in het programma kijk dan is de naam weer terugveranderd naar het origineel. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hmm... Ik heb hem veranderd maar de naam is in het spel niet veranderd. Als ik weer in het programma kijk dan is de naam weer terugveranderd naar het origineel. Ik denk dat je bent vergeten op ''save'' te klikken. als je iets hebt veranderd en je wilt afsluiten ga je naar File -> Save. Dan sla je het op. Je kan natuurlijk ook de sneltoetsen ''Ctrl + S'' doen om het sneller te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.