Jump to content

Coffee...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, als je relatie op 100% staat met je vriendin, dan kan je de sex toch zien?

Als ik de coffee accepteer, kan je alleen het huis zien bewegen en geluiden erbij meer niet :S

Geplaatst:

Nee, je kan geen seks zien. Of je ziet de auto bewegen of het huis, Je kan het niet zien. Er is een mod volgens mij dat je ergens in kan. Dan kan je wel iets zien maar ben hier niet zeker van.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, je kan inderdaad niet binnenin het huis zien als CJ binnengaat voor 'een koffietje'.

(Rockstar zou dan veel klachten krijgen van ouders e.d. en waarschijnlijk zelfs een proces aan hun been krijgen.)

Er bestaat wel een mod voor genaamd Hot Coffee gemaakt door een van de teergeliefde admins van dit forum. ^_^

Maar verder mogen we je hier eigenlijk niet mee helpen.

De Hot Coffee Mod heeft voor heel wat onrust gezorgt in de Verenigde Staten. Rockstar heeft een patch uitgebracht die de Hot Coffee Mod onbruikbaar maakt. Verder lost deze patch wat andere problemen op. Om Rockstar van dienst te zijn, geven we geen verdere informatie of downloadlinks over/naar de Hot Coffee Mod.

(bron: WikiGTA)

In de tweede versie van GTA SA is het onmogelijk om deze mod te installeren.

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt wel met versie 2 een mod installeren waarbij je echte naakte strippers kunt zien in de stripclubs. :*D

Maar om met versie 2 te kunnen modden moet je wel eerst even deze patch installeren.

Maar als je windows vista hebt weet ik niet zeker of je sa dan nog wel werkt. :D

En de mod zelf kun je hier downloaden.

Edit als je versie 2 hebt moet je wel eerst de patch installeren en dan pas de mod zelf ;)

Bewerkt: door sjors12345

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...