Jump to content

Sniper Rifle.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een PSP aangeschaft met het spel VCS.

Ik ben net aan het begin van het spel (Ik kan al die ganggebouwen aanvallen enz.).

Na 'n tijdje besloot ik voor de lol op de WikiGTA te kijken voor wapens.

Zo zag ik, dat de sniper rifle, die op het eerste eiland, op starfish island hoort te liggen achter dat huis met die oprit waarvan het hekje is gesloten.

Ik eenmaal daar, kijk achter het huis, GEEN sniper rifle.

Ik keek omhoog, nog niks.

Ik ging naar het vliegveld, helikopter gepakt, gekeken, NOG niks. :N

Moet ik het spel uitspelen hiervoor? of een bepaalde missie hebben gedaan?

(Dit geldt trouwens ook voor de Rocket Launcher, die ligt ook niet op z'n plek op starfish)

'k wil het graag weten ^_^ Dus 't zou top zijn als jullie het zouden weten

Bûhdankt! :tu:

/Rox.

Geplaatst: (bewerkt)

kijk nog eens goed want soms prauwt hij dan toch omekeer en anders weet ik het niet hoor.

meschien een bug :D :D

ps,we zoeken nog 1 lid voor routte 66.

meld je nu aan

Bewerkt: door dupree
Geplaatst:

Kijk eens in de huisjes op Starfish Island, daar zitten namelijk soms trappetjes op aan de zij kant, daar zouden de wapens die je zoekt in kunnen liggen. Succes met het zoeken van de wapens. ;)

Geplaatst:

Hey Henk,

Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb met die heli al heel starfish afgezocht.. De plaatsen van wapens die er te horen te liggen kloppen volgens mij niet helemaal.

Ik kijk nog wel even verder, misschien dat ik wat vindt.

Zoniet, zou ik graag willen weten of ik hiervoor nog missie's gedaan moet hebben.

:cya:

Geplaatst:

Nou ik zal het wat beter uitleggen Roxx0rz, bij sommige huisjes op Starfish Islands zitten trappetjes om naar het balkon te gaan. Daar zou de sniper of bazooka kunnen liggen die je zoekt, als je het nog niet kunt vinden zou je het in het foutjes topic kunnen melden. ;)

Geplaatst:
Nou ik zal het wat beter uitleggen Roxx0rz, bij sommige huisjes op Starfish Islands zitten trappetjes om naar het balkon te gaan. Daar zou de sniper of bazooka kunnen liggen die je zoekt, als je het nog niet kunt vinden zou je het in het foutjes topic kunnen melden. ;)

Heb 'k ook al gedaan.

k ben nu al 3 uur op zoek naar de sniper rifle op dezelfde plek xD

Geplaatst:

Ga anders verder de missies uitspelen en na een tijdje als je op het tweede eiland komt kun je een Sniper Rifle kopen, want als de Sniper Rifle er bij jouw echt niet ligt is dat de enige oplossing. ;)

Geplaatst:

Ik wil hier even aan toevoegen dat de sniper rifle en de bazooka er bij mij (ps2) ook niet liggen, dus zou iemand misschien even screens kunnen maken waar ze er wel liggen? want blijkbaar liggen ze bij somige wel. Hoop dat iemand screens of in dit geval foto's kan maken van de precieze plaats.

Geplaatst:

Bij mij (PSP) lag de bazooka er ook niet maar toen ik op het tweede eiland was, lag hij er wel.

Ik denk dat je hem later krijgt want anders zou het veel te gemakkelijk zijn om de missies op het eerste eiland te voltooien.

Geplaatst:

Dat zou wel eens kunnen kloppen Marioleo69, want als je op het tweede eiland bent kun je de bazooka en sniper kopen in de wapenwinkel. Dus dan zullen ze waarschijnlijk ook spawnen op Starfish Island, ik denk zelf dat Rockstar het de spelers niet te makkelijk wou maken op het eerste eiland. :)

Geplaatst:
Ga anders verder de missies uitspelen en na een tijdje als je op het tweede eiland komt kun je een Sniper Rifle kopen, want als de Sniper Rifle er bij jouw echt niet ligt is dat de enige oplossing. ;)

Niet helemaal op het dak van de politiebureau van de tweede eiland ligt ook een sniper rifle

Geplaatst:

Niet helemaal op het dak van de politiebureau van de tweede eiland ligt ook een sniper rifle

dat is 308. laser sniper

maar ik denk jongens dat hij nog niet naar het 2fe eiland kan ;)

Geplaatst:

Bedankt allemaal,

Ik speel nog wel wat verder in het spel.

Ik vind hem vanzelf wel denk ik ;)

Latuur~

/Rox. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...