joppie Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Hey, Ik wilde dus mijn filmpje op youtube uploaden, maar dan komt er: 'Mislukt (niet ondersteunde codec). Het staat ook niet als probleem op Youtube vermeld, alleen iets over geluid maar dat heb ik er niet bij ziten... Het filmpje is een .avi formaat, en dat is volgens de site toegestaan. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hey,Ik wilde dus mijn filmpje op youtube uploaden, maar dan komt er: 'Mislukt (niet ondersteunde codec). Het staat ook niet als probleem op Youtube vermeld, alleen iets over geluid maar dat heb ik er niet bij ziten... Het filmpje is een .avi formaat, en dat is volgens de site toegestaan. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Even een vraag: Waar gaat het filmpje over? Als je die beantwoord kan ik je verder helpen (Ik ben niet 100% zeker!) Reageren
joppie Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Uhm, ja, het zijn allerlei beelden (screenshots) van Assassin's Creed... En dan heb ik erbij gezet: Deze film is gevonden bla bla... en dan aant einde van nee hoor dit is:... Assassin's Creed (plaatje). Reageren
K.O. Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hoe hebt je het filmpje gemaakt? Misschien kun je het converteren naar een ander bestandsformaat zodat ie een andere codec gebruikt? Misschien met Windows Movie Maker? Reageren
joppie Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hoe hebt je het filmpje gemaakt? Misschien kun je het converteren naar een ander bestandsformaat zodat ie een andere codec gebruikt? Misschien met Windows Movie Maker? Ik heb hem met windows Movie Maker gemaakt... Titel, plaatjes toegevoegd en dan nog een verantwoording aan het einde... Daarna heb ik hem laten afspelen en laten opnemen met FRAPS, en ik heb hem ook opgeslagen als Windows Movie Maker bestand. Dus ik heb hem als .avi formaat geupload. En als ik hem wil opslaan bij WMM, kan ik het niet een ander formaat geven. Ik had ook een converter gedownload maar dan was ie opeens 580 MB (MPEG), en als .avi was ie 89,9 MB... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.