Sjorszzz Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hallo ik vond deze codes voor gta. je kunt het ermee laten sneeuwen volgens mij. maar kan iemand me uitleggen hoe de werkt en hoe en waar je hem moet invoeren? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Hallo ik vond deze codes voor gta.je kunt het ermee laten sneeuwen volgens mij. maar kan iemand me uitleggen hoe de werkt en hoe en waar je hem moet invoeren? Je link doet het niet. Als je even de goede post kijk ik wel even. Bewerkt: 26 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Helaas kan ik je nu al vertellen dat die codes niet werken, vrees ik. De 'main.scm' is al helemaal onder de loep genomen, waar dus alle codes in staan. Als er een cheat was waarmee je het kon laten sneeuwen, was het al heel snel ontdekt, vrees ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.