Flotje Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik begrijp geen holl van die momapper en z-modeler. wil iemand ff een helle uitgebreide readme maken, zodat elke gtaspelend gek zijn eigen auto's en steden kan maken. ik zou dit zeer op prijs stellen. Reageren
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 kijk mischien is hier klik hier want hier zijn meerdere topics over Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Je kunt ook bij google Zmodeler Tutorial intypen... En voortaan dit soort dingen in het Modding Forum plaatsen... Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 --verplaatst naar mods hulp-- De enige hulp die ik je kan bieden is onze zoekfunctie op het forum, onze modsafdeling op het forum en Google. Veel succes! Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 1. Ga voor uitgebruide tutorials naar mijn site: gtamodding.gtagames.nl. 2. En voor Zmodeler tutorials kun je het beste Google raadplegen wat Lantyz ook al zei. Veel suc6 verder Voor verdere vragen kun je natuurlijk altijd op dit forum terecht Reageren
Flotje Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) dan nog iets wak nie snap, hoe zet je outos in een map?hek al gevonden Bewerkt: 18 januari 2005 door Flotje Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 :blink: Auto's maken en mappen hebben helemaal niets met elkaar te maken :blink: Zeg eens beter wat je bedoeldt Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Ik denk dat hij bedoeld een car Importen... Maar hij heeft al ge-edit Reageren
Ophion Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 eclipse de link : gtamodding.gtagames.nl verwijst naar gtagames dus daar heb ik niets aan. lantyz de link : onze modsafdeling op het forum is dood...... srry kmoest et ff zegguh Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) eclipse de link : gtamodding.gtagames.nl verwijst naar gtagames dus daar heb ik niets aan.lantyz de link : onze modsafdeling op het forum is dood...... srry kmoest et ff zegguh Weet jij wat topicbumpen inhoud? Dat betekend dat je in een topic post dat al helemaal naar de bodem van een subforum is gezakt nog post. Dit word niet echt gewaard. Dit topic was namelijk al anderhalf jaar oud In ieder geval is gtamodding.gtagames.nl veranderd naar gta-modding.nl maar deze site is ook dood. Als jij wilt leren modden is dit de goede link naar de modsafdeling op dit forum. Hier vind je de Master Tutorial List waar je alle tutorials op een rijtje kan vinden. Succes ermee, Wazuup Bewerkt: 25 juli 2006 door Wazuup Reageren
Flotje Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Zoals je al zei, dit is 1 1/2 jaar oud, ik ben inmiddels stukken wijzer:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.