Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik begrijp geen holl van die momapper en z-modeler. wil iemand ff een helle uitgebreide readme maken, zodat elke gtaspelend gek zijn eigen auto's en steden kan maken. ik zou dit zeer op prijs stellen.

Geplaatst:

Je kunt ook bij google Zmodeler Tutorial intypen... En voortaan dit soort dingen in het Modding Forum plaatsen...

Geplaatst:

1. Ga voor uitgebruide tutorials naar mijn site: gtamodding.gtagames.nl.

2. En voor Zmodeler tutorials kun je het beste Google raadplegen wat Lantyz ook al zei.

Veel suc6 verder :)

Voor verdere vragen kun je natuurlijk altijd op dit forum terecht ;)

Geplaatst: (bewerkt)

dan nog iets wak nie snap, hoe zet je outos in een map?hek al gevonden

Bewerkt: door Flotje
  • 1 year later...
Geplaatst:

eclipse de link : gtamodding.gtagames.nl verwijst naar gtagames dus daar heb ik niets aan.

lantyz de link : onze modsafdeling op het forum is dood......

srry kmoest et ff zegguh

Geplaatst: (bewerkt)
eclipse de link : gtamodding.gtagames.nl verwijst naar gtagames dus daar heb ik niets aan.

lantyz de link : onze modsafdeling op het forum is dood......

srry kmoest et ff zegguh

Weet jij wat topicbumpen inhoud? Dat betekend dat je in een topic post dat al helemaal naar de bodem

van een subforum is gezakt nog post. Dit word niet echt gewaard. Dit topic was namelijk al anderhalf jaar oud ;)

In ieder geval is gtamodding.gtagames.nl veranderd naar gta-modding.nl maar deze site is ook dood.

Als jij wilt leren modden is dit de goede link naar de modsafdeling op dit forum. Hier vind je de Master Tutorial List waar je alle tutorials op een rijtje

kan vinden.

Succes ermee,

Wazuup :bier:

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...