Jump to content

2fast{0} Vs RonaldVC

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Gaming & Films

Soort design: Signature

Size design: maximaal 500x150 px.

Render: Ja

Animatie: Nee !

Premade: Ja

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Opmerking: Graag tegelijk inleveren. Voor de rest wens ik degene veel succes. ^_^

mvg,2fast{0}

Geplaatst:

Ik wil wel!

Ik heb nog een premade liggen. Omdat ik vandaag waarschijnlijk geen tijd meer heb om online te komen, stuur ik je mijn inzending even via pb, zodat jij hem tegelijk met die van jou kan plaatsen in dit topic.. :)

Check je inbox. :Y

Geplaatst:

Oke, hier had ik niet op gerekend maar wil het graag proberen. :7

2fast{0}

avp3mb8.jpg

RonaldVC

blade1jw5.jpg

Veel succes,

2fast{0}

Geplaatst:

2fast{0}

Ik vind jouw signature wel creatief gemaakt, je hebt verschillende dingen gebruikt. Ik vind het daarintegen erg jammer dat het erop lijkt of als alles apart gebeurt. De dingen lopen niet echt mooi in elkaar over. Want je hebt die C4D, dan plotseling een grijze gebrushte rand om de render heen, en dan de render. Maar toch ziet het er nog niet natuurlijk uit. Misschien had je iets donkerdere kleuren kunnen gebruiken. En wat is precies de bedoeling van die Rode Vector/lijnen die uit het oog komen?

RonaldVC

Allereerst wil ik het hebben over de achtergrond. Die vind ik mooi gemaakt, met die Grunge brush eroverheen. Het past goed bij de render, qua kleur en belichting en natuurlijk het onderwerp zelf. Het enige wat ik jammer vind is dat er niet zo heel veel an de render is gebeurd. Misschien had je 'm iets beter kunnen inblenden. Want links onderin bij de render, daar lopen de kleuren mooi in elkaar over. Maar linksbovenin bij het voorhoofd heb je een hele lichte plek, en dan een donker voorhoofd. Maar verder vind ik 'm goed gelukt hoor!

Vote: RonaldVC

Geplaatst:

2fast{0}: Je lazer is nogal fel en voor de rest zie ik er niet veel in.

RonaldVC: De tekst is een beetje erin gepast, maar daardoor minder duidelijk. Lichtgebruik is wel mooi, voor de rest niks byzonders.

Vote: RonaldVC

Geplaatst:

Battle afgelopen - Winnaar RonaldVC ( :7 )

Maar gefeliciteerd, je was ook wel iets te hoog gegrepen voor mij maar toch. :puh:

Geplaatst:
Battle afgelopen - Winnaar RonaldVC ( :7 )

Maar gefeliciteerd, je was ook wel iets te hoog gegrepen voor mij maar toch. :puh:

Bedankt, het is jammer dat er zo weinig gestemd is.. Als je ooit eens een rematch wilt moet je het zeggen ok. :)

Ranking updated, voor mij een punt erbij, helaas 2fast{0}, 1 punt voor jou er af..

Topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...