Jump to content

Hoe Moet Je Online Spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Zie Titel: Hoe moet je online spelen??

Dank je!

Tijmentje5 :cya:

Geplaatst:
Klik :) Dat is slechts voor SA-MP, wil je MTA gaan spelen, de multiplayer racegame, moet je eigenlijk dezelfde stappen downloaden maar dan met de cliënt van MTA. :)
Geplaatst:

Online spelen doe je door SA:MP hier te downloaden en te instaleren, klik een server aan als de instalatie gelukt is en druk op connect om in een server online te gaan. Succes. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan met de mods SAMP of Multi Theft Auto.

Je moet wel versie 1 van san andreas hebben om deze te kunnen spelen. Heb je versie 2 van san andreas, download dan even deze downgrader. ^_^

Je kan best even op WikiGTA kijken voor meer informatie over multiplayer:

MTA San Andreas

SA MP

EDIT: ik ben traag :7 ...

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:
Dit kan met de mods SAMP of Multi Theft Auto.

Je moet wel versie 1 van san andreas hebben om deze te kunnen spelen. Heb je versie 2 van san andreas, download dan even deze downgrader. ^_^

Je kan best even op WikiGTA kijken voor meer informatie over multiplayer:

MTA San Andreas

SA MP

EDIT: ik ben traag :7 ...

Offtopic: Daar heb je gelijk in 5minuten later

Ontopic: Je kan ook met z'n 2en spelen daarvoor moet je een mod instaleren en moet je 2 consoles hebben voor de pc. De mod heb ik zelf nog niet kunnen vinden.

Geplaatst:

Patchen doe je door deze patch te downloaden en daarmee je spel te downgraden, dan heb je versie 1 van GTA San Andreas. Succes ermee. ;)

Geplaatst:

Door de patch te runnen downgrade je je GTA San Andreas spel, je moet een paar keer op next en daarna op exit klikken. Dat is alles, succes. ;)

Kan iemand het even duidelijk uitleggen want ik snap het niet echt(ben een noob over hardware!) :bonk:

Bewerkt: door Tijmentje5

Als je de patch opstart zie je dit:

1.PNG

Klik op 'Next'. Nu zie je dit:

2.PNG

Klik weer op 'Next'. Selecteer nu je map waar 'gta_sa.exe' in staat:

3.1.PNG

3.2.PNG

Vervolgens zal de patcher zijn werk doen. Ik kan de volgende screens niet geven omdat ik mijn GTA San Andreas als heb gepatcht. Veel succes!

Groeten,

VWOer

Bewerkt: door VWO-er

dit heeft niks met hardware maar met software te maken. hardware is bijvoorbeel een beeldscherm van je pc, en software is een computerprogramma. je moet de patch downloaden, hem openen met winrar(grote kans dat dit al op je pc zit) en dan patch .exe openen(het kan ook iets anders met .exe zijn. klik nu een paar keer op next, hij zal SA nu gaan patchen. dan zegt hij dat dit klaar is en druk je op exit. nu ben je klaar en kan je minrar sluiten.

(sorry, VWOer was mij voor)

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:

En Nu staat er nix in mijn beeldscherm(onderin) is dat goed?

Ik bedoel er staat niet welke versie ik nu heb is dat nou goed?

Geplaatst:

Ja dat is goed, je hoeft ook niet te zien welke versie je hebt. Op exit klikken is al genoeg. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...