Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Zie Titel: Hoe moet je online spelen?? Dank je! Tijmentje5
Donwell Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Klik Dat is slechts voor SA-MP, wil je MTA gaan spelen, de multiplayer racegame, moet je eigenlijk dezelfde stappen downloaden maar dan met de cliënt van MTA.
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Online spelen doe je door SA:MP hier te downloaden en te instaleren, klik een server aan als de instalatie gelukt is en druk op connect om in een server online te gaan. Succes.
Jorair Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Dit kan met de mods SAMP of Multi Theft Auto. Je moet wel versie 1 van san andreas hebben om deze te kunnen spelen. Heb je versie 2 van san andreas, download dan even deze downgrader. Je kan best even op WikiGTA kijken voor meer informatie over multiplayer: MTA San Andreas SA MP EDIT: ik ben traag ... Bewerkt: 26 december 2007 door Jorair
Remcconen Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Dit kan met de mods SAMP of Multi Theft Auto.Je moet wel versie 1 van san andreas hebben om deze te kunnen spelen. Heb je versie 2 van san andreas, download dan even deze downgrader. Je kan best even op WikiGTA kijken voor meer informatie over multiplayer: MTA San Andreas SA MP EDIT: ik ben traag ... Offtopic: Daar heb je gelijk in 5minuten later Ontopic: Je kan ook met z'n 2en spelen daarvoor moet je een mod instaleren en moet je 2 consoles hebben voor de pc. De mod heb ik zelf nog niet kunnen vinden.
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Die mod die jij bedoelt kun je hier downloaden, veel plezier ermee.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hoe moet je eigenlijk Patchen?? Tijmentje5
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Patchen doe je door deze patch te downloaden en daarmee je spel te downgraden, dan heb je versie 1 van GTA San Andreas. Succes ermee.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Maar hoe moet je downgreaden?? Tijmentje5
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Door de patch te runnen downgrade je je GTA San Andreas spel, je moet een paar keer op next en daarna op exit klikken. Dat is alles, succes.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Kan iemand het even duidelijk uitleggen want ik snap het niet echt(ben een noob over hardware!) Tijmentje5 Bewerkt: 26 december 2007 door Tijmentje5
.Timothy Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Als je de patch opstart zie je dit: Klik op 'Next'. Nu zie je dit: Klik weer op 'Next'. Selecteer nu je map waar 'gta_sa.exe' in staat: Vervolgens zal de patcher zijn werk doen. Ik kan de volgende screens niet geven omdat ik mijn GTA San Andreas als heb gepatcht. Veel succes! Groeten, VWOer Bewerkt: 26 december 2007 door VWO-er
hielkeh Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) dit heeft niks met hardware maar met software te maken. hardware is bijvoorbeel een beeldscherm van je pc, en software is een computerprogramma. je moet de patch downloaden, hem openen met winrar(grote kans dat dit al op je pc zit) en dan patch .exe openen(het kan ook iets anders met .exe zijn. klik nu een paar keer op next, hij zal SA nu gaan patchen. dan zegt hij dat dit klaar is en druk je op exit. nu ben je klaar en kan je minrar sluiten. (sorry, VWOer was mij voor) Bewerkt: 26 december 2007 door hielkeh
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 En Nu staat er nix in mijn beeldscherm(onderin) is dat goed? Ik bedoel er staat niet welke versie ik nu heb is dat nou goed? Tijmentje5
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ja dat is goed, je hoeft ook niet te zien welke versie je hebt. Op exit klikken is al genoeg.
Recommended Posts