timothy_vermeulen Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 beste ik heb bij men maat zen memorycard gekregen en heb overgesaved op mijn memorycard, nu zit ik met het probleem dat als ik het wil loaden het niet lukt ! loading failed! starting new game ! help me! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Jou 'maat' heeft dan waarschijnlijk een andere versie van San Andreas dan jij, aangezien dat de enige mogelijkheid is. Heeft jou 'maat' ook de savegame file op jou memorycard geladen? Anders ligt het ergens anders aan, of heeft je maat gewoon opgeslagen over jou savefile? Als jou maat over jou spel file heeft opgeslagen kan je maar een ding doen, overnieuw beginnen dus. Of een savefile downloaden, maar dan moet je wel ARmax hebben. Reageren
timothy_vermeulen Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Jou 'maat' heeft dan waarschijnlijk een andere versie van San Andreas dan jij, aangezien dat de enige mogelijkheid is. Heeft jou 'maat' ook de savegame file op jou memorycard geladen? Anders ligt het ergens anders aan, of heeft je maat gewoon opgeslagen over jou savefile? Als jou maat over jou spel file heeft opgeslagen kan je maar een ding doen, overnieuw beginnen dus. Of een savefile downloaden, maar dan moet je wel ARmax hebben. waar kan ik de 100% van sa downloaden op deze site, en waar kan ik de ARmax cd kope Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Armax? wat is dat Maar de 100% kan je hier vinden:Versie 2.0 en: Verise 1.0 Als je versie 1.1 hebt kan je gewoon voor 1.0 downloaden. Tijmentje5 Reageren
timothy_vermeulen Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Armax? wat is dat Maar de 100% kan je hier vinden:Versie 2.0 en: Verise 1.0 Als je versie 1.1 hebt kan je gewoon voor 1.0 downloaden. Tijmentje5 nee, maar kan ik er aan geraken in belgie? maar er bestaat een cd rom om het van pc naar ps2 via usb stickje te zetten, kan je hier meer info over geve Reageren
timothy_vermeulen Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Armax? wat is dat Maar de 100% kan je hier vinden:Versie 2.0 en: Verise 1.0 Als je versie 1.1 hebt kan je gewoon voor 1.0 downloaden. Tijmentje5 nee, maar kan ik er aan geraken in belgie? maar er bestaat een cd rom om het van pc naar ps2 via usb stickje te zetten, kan je hier meer info over geve en ook een programma, ik zou dit graag hebben , want al die stomme missies Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hier kun je trouwens 100 % Savegames downloaden voor de Playstation 2, zoals hier boven al vermeld is kun je die op je Playstation 2 zetten met behulp van Armax. Reageren
timothy_vermeulen Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 is er iemand uit omstreke gent, die dit even wil lenen aan mij? als ik het heb, hoe ga ik dan tewerk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.